Dzięki oddelegowaniu zadań związanych z utrzymaniem procesów IT firma może zintensyfikować działania w kluczowych obszarach, takich jak business development lub rozwój produktów czy usług.
Skalowalność i elastycznośćUsługi Managed Services pozwalają na łatwe skalowanie pojemności serwisu, umożliwiając właściwe funkcjonowanie Twoich procesów także w sytuacji zwiększonego obciążenia systemów.
Usługi Managed Services zapewniają wzrost wydajności procesów poprzez optymalizację i proces ciągłego udoskonalania usług.
Dostęp do nowych i sprawdzonych rozwiązańKorzystając z Managed Services, uzyskujesz dostęp do nowoczesnych rozwiązań oraz budowanego przez lata know-how dostawcy wraz ze stale rozwijanym zapleczem technologicznym.
Dzięki Managed Services możesz bardzo precyzyjnie określać koszty utrzymania wydzielonych obszarów IT. Koszty związane z rotacją, nieobecnościami, szkoleniami czy koniecznością rekrutacji nowych osób do zespołów pozostają w zakresie serwisu.
Zmniejszenie ryzyka i bezpieczeństwoManaged Services gwarantują stabilne funkcjonowanie procesów z zachowaniem wysokich standardów bezpieczeństwa.
Zespół specjalistów z JCommerce, tworząc dedykowane linie wsparcia, dostarcza kompleksowe usługi zarządzania systemami i usługami informatycznymi.
W obsługiwanych przez nas projektach Managed Services kierujemy się najlepszymi praktykami określonymi m.in. przez standardy ITIL. Nasz katalog usług obejmuje zarządzanie infrastrukturą sieciową, zasobami sprzętowymi, dokumentacją oraz licencjami oprogramowania, zarządzanie i przetwarzanie danych, a także usługi consultingowe, w tym analizę, projektowanie i tworzenie systemów informatycznych oraz ich wdrażanie, utrzymanie i konserwację.
Do obsługiwanych przez JCommerce procesów należą:
ITIL (ang. Information Technology Infrastructure Library) to zbiór publikacji opisujących sprawdzone standardy zarządzania usługami informatycznymi.
Podejście ITIL jest uznawane za najlepszy zbiór standardów zarządzania i dostarczania usług IT, dlatego też jest ono powszechnie stosowane na całym świecie. ITIL jest komplementarny z wieloma frameworkami zarządzania projektami, takimi jak PMP czy PRINCE2. Dzięki temu sprawdza się w wielu firmach, bez względu na przyjętą strategię. Największe zalety stosowania standardów ITIL to integralność i stabilność procesów, sprawne wdrażanie zmian, duża transparentność i kontrola kosztów oraz optymalizacja wykorzystania zasobów oraz lepsze zarządzanie ryzykiem. Wszystko to przekłada się na lepszą jakość obsługi, a tym samym – zadowolenie klienta.
ITSM, czyli IT Service Management, to pojęcie określające zbiór czynności wykonywane przez organizację obejmujące projektowanie, planowanie, dostarczanie, obsługę oraz kontrolę oferowanych usług IT.
Umów się z nami na spotkanie podczas którego poznasz korzyści jak Twoja firma zyska dzięki Managed Services.