Niezależnie od profilu działalności twojej firmy, dopasujemy formę wsparcia technologicznego do Twoich potrzeb i wspólnie zdefiniowanych wymagań projektowych. Dzięki współpracy z naszymi specjalistami, uzyskasz dostęp do najnowszych rozwiązań IT, specjalistycznego know-how, a także gwarancję wysokiej jakości tworzonego oprogramowania. Oferujemy wsparcie w zakresie outsourcingu usług IT, które pomagają w profesjonalny sposób realizować kluczowe projekty technologiczne. Dostarczamy możliwości tworzenia aplikacji w oparciu o nowoczesne metodyki wdrażania oprogramowania jak DevOps, oraz tworzymy architekturę systemów w oparciu o rozwiązania chmurowe.
Dzięki wiedzy naszych ekspertów i dużym doświadczeniu w branży IT, jesteśmy w stanie świadczyć w pełni profesjonalne usługi obejmujące:
Na rynku IT działamy od 2005 oferując rozwiązania outsourcingu pracowników IT. Podczas współpracy, często pomagamy w budowaniu zespołów specjalistów dedykowanych pod projekt.
Doświadczenie oraz znajomość branży daje nam możliwość dostarczania rozwiązań odpowiadających na zapotrzebowanie zarówno pracownika, jak i klienta. Potwierdzeniem naszych najwyższych standardów w procesie rekrutacji jest nagroda HR Najwyższej Jakości oraz tytuł Pracodawca Jutra.
Oferujemy profesjonalny outsourcing IT, m.in. w zakresie kompetencji takich specjalistów jak:
Oferujemy kompleksową realizację projektów – od analizy, przez projektowanie i wdrażanie oprogramowania dedykowanego, po konsultacje i opiekę powdrożeniową.
Nasi programiści zajmą się rozwojem danej fazy Twojego projektu lub będą wsparciem technologicznym dla Twojego zespołu IT.
Zawsze dbamy o jakość, dlatego działania projektowe opieramy na wypracowanej metodyce zarządczej – łączymy metodyki zwinne (Scrum) oraz tradycyjne podejście do realizacji projektu (PRINCE2, PMI).
Oferujemy wsparcie w dostarczaniu takich rozwiązań jak:
Zapewniamy wysoką jakość tworzonego oprogramowania dzięki szerokim kompetencjom naszych specjalistów IT w zakresie Quality Assurance, które w szczególności obejmują:
Naszą politykę jakości opieramy na najlepszych standardach i dobrych praktykach, a także na partnerskiej współpracy.
Outsourcing usług Quality Assurance i testów oprogramowania oferuje możliwość uniknięcia wysokich nakładów finansowych na infrastrukturę, narzędzia i ciągłe szkolenia testerów.
W zależności od potrzeb dostarczamy usługi w następujących modelach:
Realizujemy kompleksową usługę zarządzania aplikacjami biznesowymi w środowisku IT, świadczymy też prace utrzymaniowe i wsparcie technologiczne.
W ramach Managed Services projektujemy odpowiedni dla danego środowiska zestaw usług, monitorujemy utrzymywane aplikacje, wykonujemy prace prewencyjne oraz naprawcze, raportujemy stan serwisu oraz prowadzimy działania optymalizacyjne.
Przejmujemy odpowiedzialność za utrzymanie dostępności aplikacji biznesowych, ich wydajność i bezpieczeństwo. Dbamy o odpowiednią skalowalność zasobów naszego serwisu, pozwalającą szybko dostosować się do rozwoju utrzymywanych aplikacji. Zarządzamy poziomem usług, które ustanawia Service Level Agreement (SLA).
Zgodnie z praktykami ITIL funkcjonowanie każdego serwisu opieramy na 5 filarach, w których definiowane są poszczególne procesy serwisu:
W ramach usług zarządzanych przejmiemy opiekę nad Twoimi:
Centrum Rozwoju Outsourcingu (Outsourcing Development Center, ODC) to obecnie jeden z najpopularniejszych modeli biznesowych w firmach różnej wielkości, wprowadzany w celu zwiększenia wydajności i zredukowania kosztów operacyjnych przy wykorzystaniu potencjału offshore.
Model ODC jest bardzo skutecznym narzędziem, które zapewni Ci lepsze pozycjonowanie oraz przewidywalność podczas realizacji projektów IT.
W JCommerce oferujemy niezależny model ODC, który daje możliwość zarządzania i dostarczania gotowych rozwiązań poprzez udzielanie różnych form wsparcia podczas całego cyklu życia produktu, w tym:
Naszym zadaniem jest świadczenie usług związanych z administracją i HR (proces rekrutacji kandydatów, ewaluacja, wynagrodzenie, nadzór itp.).
W związku z tym zapewniamy odpowiednie środowisko pracy, a w ramach usługi (nie ograniczając się wyłącznie do tego) również: dedykowaną infrastrukturę sprzętu i oprogramowania, zespół specjalistów pracujących w ramach modelu ODC, nadzwyczajne środki bezpieczeństwa, scentralizowaną infrastrukturę tworzenia kopii zapasowych, politykę bezpieczeństwa i ochrony danych, mechanizmy ochrony fizycznej, sieciowej oraz IP, a także HR i wsparcie administracji.
Formalności prawne oparte są na umowie NDA, obejmującej każdego pracownika zaangażowanego w projekt oraz umowę ramową z klientem.
Oto co zyskasz w modelu ODC:
W zależności od potrzeb firm i rodzaju biznesu klientów nasi specjaliści wspierają projekty rozwojowe oprogramowania w modelu body leasingu oraz outsourcingu kompetencji IT. W obu przypadkach współpraca obejmuje wykonywanie przez programistów lub innych specjalistów określonych zadań.
Wykorzystujemy sprawdzone metody, dzięki czemu jesteśmy w stanie szybko znaleźć pracowników o określonych kompetencjach. Umożliwiamy partnerom uzyskanie wymiernych korzyści w związku ze skróceniem czasu realizacji projektu, w tym oszczędności z tytułu kosztów administracyjnych oraz prowadzenia rekrutacji na silnie konkurencyjnym rynku.
Kluczowym elementem odróżniającym leasing pracowniczy od outsourcingu IT jest model rozliczania oraz sposób zarządzania zespołem. W pierwszym przypadku, pracę programistów rozlicza się analogicznie do pracowników zatrudnionych w firmie kontrahenta. Podobnie sytuacja ma się z zarządzaniem. Za czas pracy oraz godziny nieprodukcyjne odpowiedzialność także jest po stronie zleceniodawcy. W modelu outsourcingu, firma płaci wyłącznie za czas poświęcony na realizację danych zadań i nie ponosi kosztów nieprodukcyjnych. Dostawca bierze na siebie koszty tworzenia i wyposażenia stanowiska pracy, a także te związane ze wzrostem płac, urlopami czy szkoleniami pracowników.