Opis projektu

Celem projektu było stworzenie wewnętrznego systemu do zarządzania profilami pracowniczymi. Aplikacja umożliwia:

  • Pracownikom – uzupełnienie i wygenerowanie profilu osobistego,
  • Managerom – modyfikacje profili pracowniczych,
  • Działowi sprzedaży oraz delivery – wyszukiwanie pracowników o konkretnych kompetencjach oraz generowani ich profili,
  • Potencjalnym pracownikom – uzupełninie profilu osobistego, a także przechowywanie ich profili oraz informacji o wynikach rekrutacji wykorzystywane przez dział HR.

Za budowę systemu odpowiadał Zespół Scrumowy składający się z Product Ownera, Scrum Mastera i zespołu developerskiego. W skład zespołu developerskiego wchodziły osoby z następującymi kompetencjami: DevOps, architekt, analityk, back-end developer, front-end developer, tester manualny, tester automatyczny, a także grafik.

Projekt został zrealizowany z wykorzystaniem platformy Amazon Web Services (AWS).

Technologie

Java 11 (Open JDK), AWS (EC2, RDS, S3), Spring Boot 2+, Spock, Lombok, Liquibase, Angular 7, Cypress, Kubernetes, Kops, Helm, Keycloak, Gitlab CI/CD, Axure, Zeplin

Klient

JCommerce Sp. z o.o. – lider usług outsourcingu IT oferujący rozwój oprogramowania dedykowanego, usługi Quality Assurance, wdrożenia Business Intelligence, ERP i EMM.

Ostatnio zrealizowane projekty

Szukasz programistów lub
doświadczonego zespołu?

Napisz do nas