Opis projektu

Projekt obejmował wdrożenie nowej wersji systemu konwersacyjnego opartego na sztucznej inteligencji oraz wsparcie w obszarze Quality Assurance. Specjaliści JCommerce byli odpowiedzialni za prace utrzymaniowe systemu oraz wdrożenia w nowe środowiska systemowe i aktualizację instrukcji wdrożenia. System został także zrefaktoryzowany, co pozwoliło na aktualizację bibliotek i narzędzi wykorzystywanych w projekcie. Wsparcie w ramach testów odbywało się w czterech obszarach: code review, testy manualne, testy automatyczne, testy wydajnościowe.

Zakres prowadzonych prac obejmował przede wszystkim:

  • Utrzymanie systemu i poprawa procesu rozwoju oprogramowania.
  • Aktualizacja wykorzystywanych narzędzi i bibliotek programistycznych.
  • Poprawa procesu Continuous Integration / Continuous Delivery.
  • Poprawa know-how z zakresu testów oprogramowania, szczególnie w obszarze testów automatycznych.
  • Wsparcie merytoryczne w zakresie wykorzystania metodyki, jaką jest Scrum.
Technologie

Java 11, Groovy, Spock, Rest Assured, Maven, Docker i Jenkins, JMeter, Gatling

Klient

Polska firma dostarczająca rozwiązania z zakresu sztucznej inteligencji, takie jak chatboty i voiceboty. Ma na koncie ponad 140 wdrożeń AI.

Ostatnio zrealizowane projekty

Szukasz programistów lub
doświadczonego zespołu?

Napisz do nas