Cel projektu

Zespoły iOS i Android wsparły klienta w rozwoju istniejącej aplikacji mobilnej, która umożliwia wygodne przeglądanie ofert i dokonywanie zakupów na jednej z największych platform e-commerce w Polsce. Specjaliści JCommerce, developerzy oraz specjaliści Quality Assurance, wspierają zespoły klienta w obszarze rozwoju oprogramowania i odpowiadają za utrzymanie kluczowych funkcjonalności aplikacji. Dbają również o jakość rozwijanej aplikacji dzięki przeprowadzanym testom automatycznym, a także implementują testy A/B dla nowych funkcjonalności.

Wyzwania w projekcie

  • Największym wyzwaniem w projekcie było zapewnienie ciągłości działania procesu zakupowego w czasie zastępowania starego rozwiązania nowym (stopniowe wdrożenie, testy A/B, monitoring),
  • Drugim wyzwaniem była obsługa płatności ze względu na mnogość dostępnych metod dokonywania płatności (BLIK, karty płatnicze, Google Pay, przelewy, zakupy ratalne, różni dostawcy płatności) oraz wielkość przeprowadzanych transakcji każdego dnia.

Rozwiązanie

Poza prowadzonymi pracami w obszarze rozwoju oprogramowania i testów jednym z ostatnich przedsięwzięć było całkowite przeprojektowanie istniejącego procesu koszykowego w aplikacji i zaimplementowanie nowego rozwiązania. Dzięki temu użytkownicy aplikacji będą mogli z większą łatwością dokonywać zakupów, a sama aplikacja będzie odpowiednio przygotowana od strony technicznej na coraz większy ruch.

Korzyści biznesowe

  • Łatwiejsze monitorowanie zamówionego produktu przez konsumenta.
  • Aplikacja mobilna przygotowana od strony technicznej na zwiększony ruch.
  • Obsługa wielu metod płatności.
  • W obszarze iOS – rozwój funkcjonalności wspierających logistykę: możliwość wyświetlania kupującemu informacji o dostawie, dostępnych pakietach czy odbiorze produktu.

Ostatnio zrealizowane projekty

Szukasz programistów lub
doświadczonego zespołu?

Napisz do nas