Potrzeba

Nasz klient z branży e-commerce to jedna z topowych marek, z której usług korzystają miliony użytkowników. Ponieważ klient otwiera się na nowe rynki zagraniczne, potrzebuje rozwiązań technologicznych, które ułatwią dodawanie wielu ofert jednocześnie, zarządzanie danymi z różnych źródeł oraz dodawanie zinternacjonalizowanych informacji do systemu.

Wyzwanie

  • Umożliwienie kontrahentom importu do serwisu dużej liczby ofert
  • Unifikacja danych ze źródeł kontrahentów i dostosowanie się do potrzeb różnych klientów
  • Dostosowanie wyświetlania ofert w różnych językach do interfejsu i umożliwienie przetwarzania danych osobowych z różnych krajów
  • Praca z wykorzystaniem dużej liczby danych z różnych źródeł

Zakres prac

W projekt zaangażowany jest zespół JCommerce posiadający niezbędne kompetencje w zakresie rozwoju oprogramowania, DevOps i automatyzacji testów. Żeby odpowiedzieć na potrzeby klienta, zespół:

  • Stworzył silnik masowych operacji. Obecnie obsługuje on 1 mln ofert dziennie, a docelowo może to być nawet 70 mln operacji na platformie e-commerce na dzień.
  • Pracuje nad rozwiązaniem umożliwiającym tworzenie ofert na platformie na bazie plików płaskich (CSV, XLS), integratorów zewnętrznych, takich jak systemy CRM i ERP oraz innych serwisów udostępniających API oraz UI. Żeby odpowiedzieć na to wyzwanie, docelowo w projekcie do automatyzacji tłumaczenia / konwersji taksonomii różnych e-commerce’ów będą używane mechanizmy Machine Learning. Aktualnie natomiast zespół JCommerce wykorzystuje w tym celu swoją autorską architekturę rozwiązania.
  • Wprowadził pionierskie rozwiązanie, które umożliwi tworzenie ofert w wielu różnych walutach. Usługa obsługuje dodawanie ofert na podstawie szablonów w różnych językach.
  • Aplikacja webowa posiada wsparcie dla szablonów innych dostawców e-commerce oraz dedykowanych szablonów.
  • Jest odpowiedzialny za szereg usług pomocniczych, takich jak integracja z systemem bankowym czy obsługa narzędzi administracyjnych. Zespół samodzielnie monitoruje rozwiązanie 24/7 za pomocą zaprogramowanych przez siebie czujek.
  • Jest właścicielem 10 mikroserwisów i jest zaangażowany w rozwój wielu innych pozostałych zespołów.
  • Współpracuje z Product Ownerem po stronie klienta, rozwijając oprogramowanie w modelu zwinnym.

Rozwiązanie

  • Aplikacja webowa posiada wsparcie dla szablonów innych dostawców e-commerce oraz dedykowanych szablonów.
  • Oferty mają 100% pokrycie analityczne, dzięki czemu zespół posiada wiedzę na temat liczby danych, ich źródeł oraz operacji wykonywanych na nich w określonych kategoriach. Pozwala to szybko wychwytywać wszelkie anomalie oraz przygotowywać plany rozwojowe.
  • Rozwiązanie jest ciągle udoskonalane i dopracowywane pod kątem UX dzięki stałej współpracy z dedykowanym UX designerem i badaniom sprzedażowym prowadzonym wspólnie z działami sprzedażowymi klienta.

Korzyści biznesowe

  • Większa efektywność przy dodawaniu ofert przez klienta
  • Autorskie rozwiązanie JCommerce jest wykorzystywane przez wiele innych zespołów klienta, w tym jego największych integratorów
  • Skrócenie czasu potrzebnego na dodawanie ofert i usprawnienie przepływu informacji
  • Zgodność kultury organizacyjnej JCommerce i klienta (rozwój funkcjonalności w modelu zwinnym z wykorzystaniem metodyki Scrum)
  • 100% odpowiedzialności dostawcy za projektowane, wdrażane i rozwijane rozwiązanie
  • Dojrzały kompetencyjnie zespół projektowy dostawcy, posiadający wspólne doświadczenie zdobyte w innych projektach

Ostatnio zrealizowane projekty

Szukasz programistów lub
doświadczonego zespołu?

Napisz do nas