
Rozwiązanie mobilne pozwalające na efektywne zarządzanie pracownikami zajmującymi się promocją produktów w punktach sprzedaży. Składa się z części centralnej (dostępnej poprzez dowolną przeglądarkę internetową), obsługiwanej przez pracowników biurowych w centrali. Służy do planowania i monitorowania pracy trade marketerów, kontroli bieżących oraz okresowych wyników ich pracy, zbierania danych z rynku (takich jak udział poszczególnych produktów w sprzedaży, czy też dystrybucja) i ich analizy, weryfikacji programów lojalnościowych oraz raportowania ad hoc. Druga część systemu, zainstalowana na urządzeniach mobilnych, jest obsługiwana przez pracowników terenowych i umożliwia pełną pracę online/offline wykorzystując do tego połączenie GPRS/UMTS. Poprzez tę część systemu pracownicy wprowadzają i archiwizują zbierane dane oraz informują przełożonych o aktualnym stanie rynku.
Microsoft SQL Server 2005, SQL Replication, Internet Information Services 6.0, .NET Framework 2.0, ASP. NET 2.0, AjaxPro, Log4Net, NUnit, EntitySpaces, Infragistics Net Advantage ASP. NET, HTML 4.01, CSS 2, Prototype JS, Microsoft Mobile 5.0 SDK, ALDO. NET, Resco Controls, NLog.
Samsung Electronics Polska Sp. z o.o. – producent urządzeń elektronicznych.