Technical Team Lead | e-commerce

Clutch
Must have:
  • Kotlin
  • MongoDB
  • Spock
  • Kafka
Nice to have:
  • Java
  • Scala
  • Spark
Wyzwanie:

Utrzymanie i rozwój usługi na platformie e-commerce łączącej sprzedających z firmami udzielającymi finansowania działalności, takimi jak banki, czy inne instytucje pożyczkowe. Planowanie jest także uruchomienie całkiem nowych funkcjonalności.
 
Jako Technical Team Lead będziesz:

  • mieć realny wpływ na podejmowane decyzje – możesz liczyć na dużą swobodę działania,
  • decydować o tym, ile czasu poświęcisz na zarządzanie, a ile na development,
  • zarządzać zespołem, organizować i usprawniać pracę, dbać o rozwój i motywację członków zespołu,
  • odpowiadać przed przełożonym w zakresie realizacji prac ustalonych na sprint/kwartał,
  • planować, wyceniać i wdrażać usprawnienia techniczne dla serwisów będących odpowiedzialnością zespołu,
  • identyfikować problemy/braki i komunikować do przełożonego te, co do których wymagane jest wsparcie,
  • reagować na zgłaszane problemy,
  • stanowić techniczne wsparcie dla członków teamu.
Klient:

Największa firma z branży e-commerce w tej części Europy. Ponad 20 lat na rynku, kilkanaście milionów użytkowników, średnio 100 nowych produktów na minutę.

Uwaga! To Ty decydujesz o formie weryfikacji technicznej:
  • tradycyjnie – code review + rozmowa
  • szybko – z feedbackiem do 2 dni roboczych (rozmowa techniczna połączona ewentualnie z code review lub live coding session)
Jak zadbamy o Twój rozwój?
  • opłacimy lub dofinansujemy Twoje szkolenia, certyfikaty i konferencje
  • będziesz mieć stały dostęp do PluralSight, prenumerat i regularnie powiększanej biblioteki
  • dołączysz do silnego kompetencyjnie zespołu
  • doszlifujesz swój angielski podczas kursów online
  • będziesz mieć okazję podzielić się swoją wiedzą w roli prelegenta (BiteIT, ShareIT) lub autora materiałów eksperckich (JPro, JProTech)
Na pewno spodobają Ci się też:
  • elastyczne godziny pracy i możliwość pracy zdalnej w 100%
  • kafeteryjny, miesięczny system benefitów Sodexo – wybierasz z licznej puli benefitów, m.in. pakiet sportowy i medyczny, bony zakupowe, karty lunchowe, dostęp do serwisów filmowych
  • 5000 zł za każde polecenie specjalisty do naszych projektów
  • Laptop z i7, 32GB RAM, SSD – MacBook Pro 15’’ lub 13’’ lub analogiczny Dell z Windows (jeśli nie lubisz Maków)
  • komfort pracy zdalnej dzięki usłudze Order & Collect, w ramach której wypożyczysz dodatkowe monitory czy sprzęt biurowy
  • zespołowy budżet integracyjny na spotkania online i onsite
  • wsparcie finansowe w rozwoju pozazawodowych pasji
  • wsparcie stałego Team Managera niezależnie od projektu
  • lokalne inicjatywy sportowe, luźna atmosfera, … no i świetni współpracownicy!

Webinar BiteIT

BiteIT: Nowości w Javie 15/16
Zobacz nagranie webinaru Marcina Chrosta i dowiedz się, czy Java może nas czymś jeszcze zaskoczyć. 

Zobacz nagranie

Proces rekrutacji
(aktualnie w 100% online)

Analiza CV
Wyślij swoje CV – jeśli Twój profil będzie odpowiadał na nasze potrzeby rekrutacyjne, skontaktujemy się z Tobą telefonicznie i porozmawiamy o możliwościach współpracy.
Rozmowa i test techniczny
Zapraszamy na rozmowę z rekruterem oraz weryfikację techniczną.
Spotkanie z klientem
Umówimy Cię na spotkanie z klientem docelowym, który wdroży Cię w szczegóły przewidywanego dla Ciebie projekcie.
Feedback i decyzja
Jeśli wszystko poszło dobrze, otrzymasz od nas ofertę i ustalimy warunki współpracy. Jeśli nie, to także poinformujemy Cię o naszej decyzji.
Witamy
w JCommerce!
Twój pierwszy dzień w JCommerce zacznie się od wdrożenia w nasze codzienne życie oraz nowe obowiązki. Mile widziane ciasto powitalne 🙂

Najczęściej zadawane pytania

A

Jak długo trwa proces rekrutacji?

Jeżeli Twoje CV spełnia wymagania oferty i projektu, wówczas skontaktujemy się z Tobą natychmiastowo. Zazwyczaj cały proces trwa do 14 dni. Jeśli Twoja aplikacja nie zakwalifikuje się do danego procesu – nic straconego – nadal może być rozpatrywana w kontekście innych projektów.

A

Czy rekrutujecie tylko do JCommerce, czy także do klienta?

W JCommerce realizujemy projekty dla wielu Klientów z Polski oraz zagranicy, ale większość naszych pracowników wykonuje swoje zadania zdalnie lub z biur JCommerce. Podczas procesu rekrutacji zostaną Ci wstępnie przedstawione projekty, w których najlepiej sprawdzą się Twoje doświadczenie i kompetencje. Wtedy też będziemy mogli ustalić, gdzie będzie Twoje docelowe miejsce pracy.

A

Czy możliwa jest praca zdalna?

W JCommerce realizujemy projekty dla wielu klientów z Polski oraz zagranicy, ale większość naszych pracowników wykonuje swoje zadania zdalnie lub z biur JCommerce. Aktualnie, z uwagi na pandemię COVID-19, wszystkie zespoły projektowe pracują zdalnie. Dotyczy to również teamów, dla których na co dzień praca zdalna nie była dotąd możliwa (obszar bankowości).

A

Czy po zatrudnieniu będę pracował w JCommerce czy u klienta?

Przeważająca większość naszych pracowników wykonuje swoje zadania w ramach projektu dla Klienta, pracując zdalnie lub z jednego z biur JCommerce w Polsce (aktualnie, z uwagi na pandemię COVID-19 pracujemy w większości zdalnie). Realizujemy także projekty, w których całe zespoły delegowane są do biur Klienta, jak również takie, w których co jakiś czas będziesz odwiedzał Klienta w jego siedzibie (w Polsce i za granicą).

A

Co się dzieje z pracownikiem, kiedy kończy się jego projekt?

Nasza długoletnia obecność na rynku i ciągły rozwój to między innymi dbałość o poczucie stabilizacji wśród pracowników. Dlatego zależy nam na tym, żeby nasi pracownicy po zakończeniu danego projektu mieli przydzielane kolejne zadania zgodne z ich kompetencjami i możliwościami. Jeżeli zdarzy się, że nie będziemy mieli dla Ciebie projektu zewnętrznego, wówczas otrzymasz zadania realizowane wewnątrz JCommerce.

Load More