Qlik Sense Developer

Clutch
Must have:
  • min. 3-letnie doświadczenie zawodowe
  • Qlik Sense
  • Qlik NPrinting
  • MSSQL
  • praktyczna znajomość architektury hurtowni danych
  • min. dobra znajomość j. angielskiego
Nice to have:
  • praktyczna znajomość rozwiązania MS BI (SQL, SSIS, SSAS, MDX, REST)
Opis projektu:

Jeśli jesteś pasjonatem analityki i technologii BI dołącz do zespołu, którego zadaniem będzie tworzenie aplikacji, raportów oraz pulpitów z wielu źródeł danych przy pomocy narzędzia Qlik Sense. Projekt służy kierownikom i zespołom pracującym nad Product Developmentem.
 
Do Twoich zadań należeć będzie zbieranie wymagań oraz dostarczanie gotowych rozwiązań dla użytkowników biznesowych oraz testowanie wprowadzanych zmian. Będziesz odpowiedzialny za projektowanie, budowę ekstraktów, generatorów danych, jak również budowę dashboardów analitycznych. Twoim środowiskiem pracy będzie Qlik Sense Sep ’20 oraz NPrinting Nov ’20.

Klient:

Międzynarodowy pionier w dziedzinie cyfryzacji przemysłu, który na rynku polskim działa już od ponad 25 lat. Firma ta w swoich działaniach koncentruje się na wprowadzaniu innowacyjnych rozwiązań mających wpływ na miliony ludzi na całym świecie.

Jak zadbamy o Twój rozwój?
  • opłacimy lub dofinansujemy Twoje szkolenia, certyfikaty i konferencje
  • będziesz mieć stały dostęp do PluralSight, prenumerat i regularnie powiększanej biblioteki
  • dołączysz do silnego kompetencyjnie zespołu
  • doszlifujesz swój angielski podczas kursów online
  • będziesz mieć okazję podzielić się swoją wiedzą w roli prelegenta (BiteIT, ShareIT) lub autora materiałów eksperckich (JPro, JProTech)
Na pewno spodobają Ci się też:
  • elastyczne godziny pracy i możliwość pracy zdalnej w 100%
  • kafeteryjny, miesięczny system benefitów Sodexo – wybierasz z licznej puli benefitów, m.in. pakiet sportowy i medyczny, bony zakupowe, karty lunchowe, dostęp do serwisów filmowych
  • 5000 zł za każde polecenie specjalisty do naszych projektów
  • komfort pracy zdalnej dzięki usłudze Order & Collect, w ramach której wypożyczysz dodatkowe monitory czy sprzęt biurowy
  • wsparcie stałego Team Managera niezależnie od projektu
  • zespołowy budżet integracyjny na spotkania online i onsite
  • wsparcie finansowe w rozwoju pozazawodowych pasji
  • lokalne inicjatywy sportowe, luźna atmosfera, … no i świetni współpracownicy!

JTour 2.0

Zapraszamy na wirtualną wycieczkę po biurach JCommerce.
Poznaj nasz zespół, od kuchni, z przymrużeniem oka ;)

Zobacz nagranie

Proces rekrutacji
(aktualnie w 100% online)

Analiza CV
Wyślij swoje CV – jeśli Twój profil będzie odpowiadał na nasze potrzeby rekrutacyjne, skontaktujemy się z Tobą telefonicznie i porozmawiamy o możliwościach współpracy.
Rozmowa i test techniczny
Zapraszamy na rozmowę z rekruterem oraz weryfikację techniczną.
Spotkanie z klientem
Umówimy Cię na spotkanie z klientem docelowym, który wdroży Cię w szczegóły przewidywanego dla Ciebie projekcie.
Feedback i decyzja
Jeśli wszystko poszło dobrze, otrzymasz od nas ofertę i ustalimy warunki współpracy. Jeśli nie, to także poinformujemy Cię o naszej decyzji.
Witamy
w JCommerce!
Twój pierwszy dzień w JCommerce zacznie się od wdrożenia w nasze codzienne życie oraz nowe obowiązki. Mile widziane ciasto powitalne 🙂

Oferty, które mogą Cię zainteresować

Najczęściej zadawane pytania

A

Jak długo trwa proces rekrutacji?

Jeżeli Twoje CV spełnia wymagania oferty i projektu, wówczas skontaktujemy się z Tobą natychmiastowo. Zazwyczaj cały proces trwa do 14 dni. Jeśli Twoja aplikacja nie zakwalifikuje się do danego procesu – nic straconego – nadal może być rozpatrywana w kontekście innych projektów.

A

Czy rekrutujecie tylko do JCommerce, czy także do klienta?

W JCommerce realizujemy projekty dla wielu Klientów z Polski oraz zagranicy, ale większość naszych pracowników wykonuje swoje zadania zdalnie lub z biur JCommerce. Podczas procesu rekrutacji zostaną Ci wstępnie przedstawione projekty, w których najlepiej sprawdzą się Twoje doświadczenie i kompetencje. Wtedy też będziemy mogli ustalić, gdzie będzie Twoje docelowe miejsce pracy.

A

Czy możliwa jest praca zdalna?

W JCommerce realizujemy projekty dla wielu klientów z Polski oraz zagranicy, ale większość naszych pracowników wykonuje swoje zadania zdalnie lub z biur JCommerce. Aktualnie, z uwagi na pandemię COVID-19, wszystkie zespoły projektowe pracują zdalnie. Dotyczy to również teamów, dla których na co dzień praca zdalna nie była dotąd możliwa (obszar bankowości).

A

Czy po zatrudnieniu będę pracował w JCommerce czy u klienta?

Przeważająca większość naszych pracowników wykonuje swoje zadania w ramach projektu dla Klienta, pracując zdalnie lub z jednego z biur JCommerce w Polsce (aktualnie, z uwagi na pandemię COVID-19 pracujemy w większości zdalnie). Realizujemy także projekty, w których całe zespoły delegowane są do biur Klienta, jak również takie, w których co jakiś czas będziesz odwiedzał Klienta w jego siedzibie (w Polsce i za granicą).

A

Co się dzieje z pracownikiem, kiedy kończy się jego projekt?

Nasza długoletnia obecność na rynku i ciągły rozwój to między innymi dbałość o poczucie stabilizacji wśród pracowników. Dlatego zależy nam na tym, żeby nasi pracownicy po zakończeniu danego projektu mieli przydzielane kolejne zadania zgodne z ich kompetencjami i możliwościami. Jeżeli zdarzy się, że nie będziemy mieli dla Ciebie projektu zewnętrznego, wówczas otrzymasz zadania realizowane wewnątrz JCommerce.

Load More