Product Owner | J.niemiecki

powrót
Must have:
  • min. 5 lat doświadczenia na stanowisku Product Ownera w środowisku IT
  • J. niemiecki min. C1
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem oraz procesem rozwoju produktu
  • Zaawansowane umiejętności analityczne
  • Doskonała znajomość technik wytwarzania oprogramowania
  • Doświadczenie w realizacji projektów z wykorzystaniem metodyk Agile
  • J. angielski min. B2
Nice to have:
  • Doświadczenie z systemami CRM oraz systemami do automatyzacji marketingu
  • Doświadczenie na stanowisku Scrum Mastera
Opis projektu:

Poszukujemy doświadczonego oraz lubiącego prawdziwe wyzwania Product Ownera, który dołączy do nowo powstającego zespołu developerów zajmujących się tworzeniem od zera nowatorskiego systemu do automatyzacji marketingu. Jeśli masz doświadczenie w wytwarzaniu produktu od podstaw, jesteś prawdziwym „liderem zespołu’, cechuje Cię przedsiębiorczość, samodzielność, poczucie odpowiedzialności za produkt oraz zdolność krytycznego i analitycznego myślenia, a metodyki Agile nie mają przed Tobą tajemnic – dołącz do nas! Do Twoich zadań należeć będzie zarządzanie procesem rozwoju produktu, kierowanie wymaganiami, a także koordynacja pracy kilku programistów, usprawnianie procesów oraz konsultacje postępów projektowych z biznesem.

Klient:

Niemiecka sieć drogerii, obecna w kilkunastu krajach. Zatrudnia kilkadziesiąt tysięcy pracowników i jest jedną z największych grup drogeryjnych w Europie. Firma w swojej działalności akcentuje szczególnie zrównoważony rozwój i angażuje pracowników w tworzenie wyjątkowej kultury organizacyjnej.

Jak zadbamy o Twój rozwój?
  • opłacimy lub dofinansujemy Twoje szkolenia, certyfikaty i konferencje
  • będziesz mieć stały dostęp do PluralSight, prenumerat i regularnie powiększanej biblioteki
  • dołączysz do silnego kompetencyjnie zespołu
  • doszlifujesz swój angielski podczas kursów online
  • będziesz mieć okazję podzielić się swoją wiedzą w roli prelegenta (BiteIT, ShareIT) lub autora materiałów eksperckich (JPro, JPro Tech)
Na pewno spodobają Ci się też:
  • elastyczne godziny pracy i możliwość pracy zdalnej
  • komfort pracy zdalnej dzięki usłudze Order & Collect, w ramach której wypożyczysz dodatkowe monitory czy sprzęt biurowy
  • różne formy zatrudnienia
  • wsparcie stałego Team Managera niezależnie od projektu
  • zespołowy budżet integracyjny na spotkania online i onsite
  • kafeteryjny system benefitów Sodexo
  • wsparcie finansowe w rozwoju pozazawodowych pasji
  • lokalne inicjatywy sportowe, luźna atmosfera, … no i świetni współpracownicy!

Big Data Engineer

Twój znajomy to Big Data Engineer?
Poleć mu naszą ofertę i pracujcie w tym samym projekcie!

Zobacz ofertę

Proces rekrutacji
(aktualnie w 100% online)

Analiza CV
Wyślij swoje CV – jeśli Twój profil będzie odpowiadał na nasze potrzeby rekrutacyjne, skontaktujemy się z Tobą telefonicznie i porozmawiamy o możliwościach współpracy.
Rozmowa i test techniczny
Zapraszamy na rozmowę z rekruterem oraz weryfikację techniczną.
Spotkanie z klientem
Umówimy Cię na spotkanie z klientem docelowym, który wdroży Cię w szczegóły przewidywanego dla Ciebie projekcie.
Feedback i decyzja
Jeśli wszystko poszło dobrze, otrzymasz od nas ofertę i ustalimy warunki współpracy. Jeśli nie, to także poinformujemy Cię o naszej decyzji.
Witamy
w JCommerce!
Twój pierwszy dzień w JCommerce zacznie się od wdrożenia w nasze codzienne życie oraz nowe obowiązki. Mile widziane ciasto powitalne 🙂

Oferty, które mogą Cię zainteresować

Najczęściej zadawane pytania

Jeżeli Twoje CV spełnia wymagania oferty i projektu, wówczas skontaktujemy się z Tobą natychmiastowo. Zazwyczaj cały proces trwa do 14 dni. Jeśli Twoja aplikacja nie zakwalifikuje się do danego procesu – nic straconego – nadal może być rozpatrywana w kontekście innych projektów.

W JCommerce realizujemy projekty dla wielu Klientów z Polski oraz zagranicy, ale większość naszych pracowników wykonuje swoje zadania zdalnie lub z biur JCommerce. Podczas procesu rekrutacji zostaną Ci wstępnie przedstawione projekty, w których najlepiej sprawdzą się Twoje doświadczenie i kompetencje. Wtedy też będziemy mogli ustalić, gdzie będzie Twoje docelowe miejsce pracy.

W JCommerce realizujemy projekty dla wielu klientów z Polski oraz zagranicy, ale większość naszych pracowników wykonuje swoje zadania zdalnie lub z biur JCommerce. Aktualnie, z uwagi na pandemię COVID-19, wszystkie zespoły projektowe pracują zdalnie. Dotyczy to również teamów, dla których na co dzień praca zdalna nie była dotąd możliwa (obszar bankowości).

Przeważająca większość naszych pracowników wykonuje swoje zadania w ramach projektu dla Klienta, pracując zdalnie lub z jednego z biur JCommerce w Polsce (aktualnie, z uwagi na pandemię COVID-19 pracujemy w większości zdalnie). Realizujemy także projekty, w których całe zespoły delegowane są do biur Klienta, jak również takie, w których co jakiś czas będziesz odwiedzał Klienta w jego siedzibie (w Polsce i za granicą).

Nasza długoletnia obecność na rynku i ciągły rozwój to między innymi dbałość o poczucie stabilizacji wśród pracowników. Dlatego zależy nam na tym, żeby nasi pracownicy po zakończeniu danego projektu mieli przydzielane kolejne zadania zgodne z ich kompetencjami i możliwościami. Jeżeli zdarzy się, że nie będziemy mieli dla Ciebie projektu zewnętrznego, wówczas otrzymasz zadania realizowane wewnątrz JCommerce.

Load More