Big Data Engineer | marketing automation

powrót
Must have:
  • min. 3 lata doświadczenia z Big Data
  • Doświadczenie z Event Streaming
  • Znajomość baz danych SQL i NoSQL
  • Dobra znajomość jednego z języków programowania (Python, Scala, Java)
Nice to have:
  • Znajomość zasad Clean Code
  • Umiejętności testowania automatycznego
  • CI/CD
Opis projektu:

Dołącz do nowo tworzonego zespołu, gdzie będziesz mieć szansę pracować nad narzędziem do systemu automatyzacji działań marketingowych. Jego celem jest znaczne usprawnienie sposobu komunikacji z klientami z uwzględnieniem ich preferencji zakupowych oraz nawyków. Będziesz pracował w metodyce Agile, wspólnie z programistami Java i przy wsparciu koordynatora projektu. Wysoką jakość kodu zapewni praktykowane przez nas code-review oraz testy automatyczne.

Klient:

Niemiecka sieć drogerii, obecna w kilkunastu krajach. Zatrudnia kilkadziesiąt tysięcy pracowników i jest jedną z największych grup drogeryjnych w Europie. Firma w swojej działalności akcentuje szczególnie zrównoważony rozwój i angażuje pracowników w tworzenie wyjątkowej kultury organizacyjnej.

Jak zadbamy o Twój rozwój?
  • opłacimy lub dofinansujemy Twoje szkolenia, certyfikaty i konferencje
  • będziesz mieć stały dostęp do PluralSight, prenumerat i regularnie powiększanej biblioteki
  • dołączysz do silnego kompetencyjnie zespołu
  • doszlifujesz swój angielski podczas kursów online
  • będziesz mieć okazję podzielić się swoją wiedzą w roli prelegenta (BiteIT, ShareIT) lub autora materiałów eksperckich (JPro, JPro Tech)
Na pewno spodobają Ci się też:
  • elastyczne godziny pracy i możliwość pracy zdalnej
  • komfort pracy zdalnej dzięki usłudze Order & Collect, w ramach której wypożyczysz dodatkowe monitory czy sprzęt biurowy
  • różne formy zatrudnienia
  • wsparcie stałego Team Managera niezależnie od projektu
  • zespołowy budżet integracyjny na spotkania online i onsite
  • kafeteryjny system benefitów Sodexo
  • wsparcie finansowe w rozwoju pozazawodowych pasji
  • lokalne inicjatywy sportowe, luźna atmosfera, … no i świetni współpracownicy!

JTour 2.0

Zapraszamy na wirtualną wycieczkę po biurach JCommerce.
Poznaj nasz zespół, od kuchni, z przymrużeniem oka ;)

Zobacz nagranie

Proces rekrutacji
(aktualnie w 100% online)

Analiza CV
Wyślij swoje CV – jeśli Twój profil będzie odpowiadał na nasze potrzeby rekrutacyjne, skontaktujemy się z Tobą telefonicznie i porozmawiamy o możliwościach współpracy.
Rozmowa i test techniczny
Zapraszamy na rozmowę z rekruterem oraz weryfikację techniczną.
Spotkanie z klientem
Umówimy Cię na spotkanie z klientem docelowym, który wdroży Cię w szczegóły przewidywanego dla Ciebie projekcie.
Feedback i decyzja
Jeśli wszystko poszło dobrze, otrzymasz od nas ofertę i ustalimy warunki współpracy. Jeśli nie, to także poinformujemy Cię o naszej decyzji.
Witamy
w JCommerce!
Twój pierwszy dzień w JCommerce zacznie się od wdrożenia w nasze codzienne życie oraz nowe obowiązki. Mile widziane ciasto powitalne 🙂

Najczęściej zadawane pytania

Jeżeli Twoje CV spełnia wymagania oferty i projektu, wówczas skontaktujemy się z Tobą natychmiastowo. Zazwyczaj cały proces trwa do 14 dni. Jeśli Twoja aplikacja nie zakwalifikuje się do danego procesu – nic straconego – nadal może być rozpatrywana w kontekście innych projektów.

W JCommerce realizujemy projekty dla wielu Klientów z Polski oraz zagranicy, ale większość naszych pracowników wykonuje swoje zadania zdalnie lub z biur JCommerce. Podczas procesu rekrutacji zostaną Ci wstępnie przedstawione projekty, w których najlepiej sprawdzą się Twoje doświadczenie i kompetencje. Wtedy też będziemy mogli ustalić, gdzie będzie Twoje docelowe miejsce pracy.

W JCommerce realizujemy projekty dla wielu klientów z Polski oraz zagranicy, ale większość naszych pracowników wykonuje swoje zadania zdalnie lub z biur JCommerce. Aktualnie, z uwagi na pandemię COVID-19, wszystkie zespoły projektowe pracują zdalnie. Dotyczy to również teamów, dla których na co dzień praca zdalna nie była dotąd możliwa (obszar bankowości).

Przeważająca większość naszych pracowników wykonuje swoje zadania w ramach projektu dla Klienta, pracując zdalnie lub z jednego z biur JCommerce w Polsce (aktualnie, z uwagi na pandemię COVID-19 pracujemy w większości zdalnie). Realizujemy także projekty, w których całe zespoły delegowane są do biur Klienta, jak również takie, w których co jakiś czas będziesz odwiedzał Klienta w jego siedzibie (w Polsce i za granicą).

Nasza długoletnia obecność na rynku i ciągły rozwój to między innymi dbałość o poczucie stabilizacji wśród pracowników. Dlatego zależy nam na tym, żeby nasi pracownicy po zakończeniu danego projektu mieli przydzielane kolejne zadania zgodne z ich kompetencjami i możliwościami. Jeżeli zdarzy się, że nie będziemy mieli dla Ciebie projektu zewnętrznego, wówczas otrzymasz zadania realizowane wewnątrz JCommerce.

Load More