Wydarzenie przygotowaliśmy z myślą o osobach chcących podjąć pracę jako Analityk Biznesowy, Specjalista Big Data czy Product Owner, a także poszerzyć swoją wiedzę z zakresu pracy nad produktem, czy tworzyć własne produkty IT.

Analityka i zarządzanie produktem IT
Product Owner/Manager to kluczowa rola dla wielu organizacji, w szczególności w działach IT. Jest to osoba, która jest odpowiedzialna za analitykę i zarządzanie produktem- współpracuje developerami, działami UX, analizy danych, a często też marketingu i sprzedaży, czy szeroko pojętego biznesu. Często musi znać też metodyki zarządzania, jak SCRUM, czy KANBAN. Jest to rola wielofunkcyjna, od której zależy wizja produktu, czy ostateczny efekt jego wytworzenia.

Podczas naszego webinaru:
– poznasz specyfikę pracy Product Ownera/Managera oraz zadania, z którymi mierzy się na co dzień
– poznasz etapy wytwarzania produktów i metody rozwiązywania problemów (wprowadzanie produktu na rynek itd.)
– dowiesz się, jakie narzędzia mogą być pomocne w analizie produktów (np. Google Analytics) i jakie są praktyczne techniki pracy nad produktem (eksperymentowanie, hipotezy zarządzanie wizją i backlogiem produktu, pisanie historyjek ), które usprawniają zarządzanie
– nauczysz się, jak ustalać cele, mierzyć rozwój produktu (OKRy itd.)

Prelegent:
Marcin Szczurski

Product Manager z ponad 5-letnim doświadczeniem w analizie danych głównie behawioralnych, marketingowych (data science, digital). Pomaga wytwarzać produkty martech. Ma też doświadczenie w pracy nad kampaniami marketingowymi. Pracował m.in. dla Google, czy ostatnio dla start-upów. Prywatnie muzyk i kompozytor, pracował z producentami m.in. Kayah, Viki Gabor, Bednarka, czy Baranovskiego. Można jego utwory znaleźć na Spotify. Fan psychologii.
W JCommerce jest Product Ownerem/Managerem w obszarze marketing automation/CRM/data science.