Webinar: Przegląd usług utrzymaniowych Business Intelligence – Qlik

Kompleksowe wdrożenie narzędzia Business Intelligence obejmuje nie tylko fazę wdrożenia, czyli samą instalację i konfigurację systemu, ale także dwa dodatkowe etapy – przed i po wdrożeniu. Jaką rolę odgrywa dostawca usług BI już po zaimplementowaniu systemu u klienta? Czym są usługi utrzymaniowe Business Intelligence i co wchodzi w ich skład?

Praca firmy odpowiedzialnej za kompleksowe wdrożenie narzędzia Business Intelligence nie kończy się w momencie poprawnego skonfigurowania systemu u klienta. Usługi powdrożeniowe – takie jak wsparcie, utrzymanie, optymalizacja systemu czy administrowanie nim – są integralną częścią tego procesu, niezbędną do ciągłej i poprawnej pracy systemu.

Podczas sierpniowego webinaru z cyklu #JPro Michał Ogonowski, Qlik Technical Solution Manager w JCommerce, wyjaśnił, czym w praktyce jest wsparcie powdrożeniowe, oraz na przykładzie platformy Qlik dokonał przeglądu usług Business Intelligence, takich jak:

  • utrzymanie systemu,
  • rollout,
  • optymalizacja,
  • administracja.

Webinar odbył się 28 sierpnia (środa) o godzinie 10:00. Wydarzenie było skierowane zarówno do osób, które rozważają wdrożenie systemu do analityki biznesowej, jak i klientów, którzy korzystają już z narzędzi Business Intelligence w swojej firmie i chcą poszerzyć swoją wiedzę w tym zakresie.

Prowadzący:

Business Intelligence Expert

Qlik Technical Solution Manager w JCommerce. Certyfikowany konsultant Qlik Sense, posiada blisko 5-letnie doświadczenie zawodowe z produktami firmy Qlik (zarówno jako projektant, jak i programista). Entuzjasta skutecznej wizualizacji danych, podczas realizacji wielu projektów QlikView oraz Qlik Sense zdobył bogate doświadczenie w rozmaitych obszarach biznesowych. Prywatnie miłośnik bulgotu V8 i klasycznych mercedesów. Z wykształcenia absolwent Wydziału Informatyki Polsko-Japońskej Wyższej Szkole Technik Komputerowych w Warszawie w Katedrze Baz Danych.