Analiza danych sprzedażowych z Power BI

Webinaria | 03.04.2018

Data nagrania: 26.04.2018

Wśród dostępnych na rynku narzędzi Business Intelligence od kilku już lat liderem pozostaje Microsoft Power BI. Jest to narzędzie typu self-service, które pozwala na samodzielne budowanie wizualizacji przez każdego, kto w swojej codziennej pracy tworzy raporty i analizuje dane, a więc nie tylko profesjonalnych analityków, administratorów baz danych czy programistów.

Podczas kolejnego webinaru z cyklu JPro zaprezentujemy możliwości Power BI w zakresie analizy danych sprzedażowych, dotyczących handlu detalicznego. Pokażemy, w jaki sposób dane te mogą zostać zaprezentowane i analizowane krok po kroku.

Nasi eksperci Business Intelligence – Aleksandra Gołyga i Piotr Ziuziański, podczas godzinnego spotkania zaprezentują następujące zagadnienia:

- kilka słów o Power BI
- źródła danych
- tworzenie raportów i dashboardów
- dodatkowe funkcje Power BI ułatwiające pracę


Prowadzący

Aleksandra Gołyga, JCommerce

Certyfikowana ekspertka z bogatym doświadczeniem w zakresie narzędzi Business Intelligence firmy Microsoft, której praca obejmuje etapy projektowania, implementacji i wdrażania rozwiązań analityczno-raportowych, opartych o hurtownię danych i bazy OLAP. Prywatnie podróżniczka i miłośniczka wielu dyscyplin sportowych, w tym. m.in.: jazdy rowerem szosowym/górskim, biegów maratońskich, pływania oraz wspinaczki wysokogórskiej.


Piotr Ziuziański, JCommerce

Certyfikowany specjalista technologii Business Intelligence firmy Microsoft. Tworzy rozwiązania dla klientów począwszy od etapu modelowania hurtowni danych, projektowania i wdrażania procesów ETL, po implementację modelu danych i wdrożenie wizualnej warstwy raportowej. Autor bloga poświęconego tematyce rozwiązań klasy Business Intelligence. 

Chcesz zobaczyć całość? Zaloguj się lub zarejestruj! / Zapomniałeś hasła?

lub