Data nagrania: 10.02.2016

Historia, która zdarzyła się naprawdę…
1 sierpnia 2012 roku, Jersey City w USA. Knight Capital Group, amerykańska firma z sektora finansowego, udostępnia oprogramowanie do automatycznego grania na giełdzie. System zaczyna szastać pieniędzmi. Problem zostaje zdiagnozowany przez pracowników dopiero po 44 minutach. Globalnie firma straciła w tym czasie 440 milionów czyli 10 milionów dolarów za każdą minutę błędnie działającego systemu…

Co było przyczyną kryzysu? Banalne błędy – zła ścieżka kodu wpisana przez programistę oraz brak QA podczas produkcji software`u.

Jeżeli chcesz uniknąć podobnego kryzysu w swoim projekcie, także w mniejszej skali, zapraszamy na zarejestrowany w lutym 2016 webinar. Materiał jest przeznaczony dla osób zarządzających projektami IT, odpowiedzialnych za produkcję oprogramowania (software development), przedstawicieli Digital & eCommerce, reprezentantów działów QA.

Agenda:
1. Dlaczego testować?
2. Szukanie błędów czy opieka nad jakością?
3. Tester – kim jest w projekcie, rola i zadania.
4. Modele QA – alternatyw jest kilka.
5. Testy manualne i automatyczne – na czym polegają, kiedy wykorzystywać, właściwie dla kogo?
6. QA show – praktyczny pokaz wykorzystania testów automatycznych.

Musisz się zalogować, żeby zobaczyć ten materiał

Zaloguj się
Autorem wpisu jest:
Leszek Zieliński

Od 2011 roku realizuje i kieruje projektami QA. Ekspert w obszarze testów manualnych, zarządzaniu testami, doskonaleniu procesów testowych, a także posiada doświadczenie w testach automatycznych. Zafascynowany głównie metodologią Rapid Software Testing, jak i podejściem Testing as a Service. Absolwent Politechniki Śląskiej w Gliwicach. Po godzinach działacz społeczny.

Piotr Wieszyński

Senior Software Developer w JCommerce. Ekspert związany z projektami wykorzystującymi technologie .Net. Z branżą IT związany od ponad 8 lat jako developer, team leader, konsultant. Prywatnie pasjonat innowacyjnego podejścia do biznesu IT i mikro-przedsiębiorca.

Komentarze:

Skontaktuj się z nami

Chcesz dowiedzieć się więcej o naszych usługach? Napisz do nas – odpowiemy na każdą wiadomość.

Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie przez JCommerce Sp. z o.o. moich danych osobowych (dalej „dane osobowe”), takich jak: imię i nazwisko, adres e-mail, nr telefonu, firma, w celach handlowych.
Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie przez JCommerce Sp. z o.o. moich danych osobowych (dalej „dane osobowe”), takich jak: imię i nazwisko, adres e-mail, nr telefonu, firma, w celach marketingowych.
Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie przez JCommerce Sp. z o.o. moich danych osobowych (dalej „dane osobowe”), takich jak: imię i nazwisko, adres e-mail, nr telefonu, firma w celach rekrutacyjnych.
Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie przez JCommerce Sp. z o.o. moich danych osobowych (dalej „dane osobowe”), takich jak: imię i nazwisko, adres e-mail, nr telefonu, firma na potrzeby przyszłych rekrutacji.
W związku z obowiązującymi przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych tj. Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 roku, jak również treścią Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, że: 1. Administratorem danych osobowych jest JCommerce Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach, ul. Ściegiennego 3, 40-114 Katowice (KRS: 00007393418).
2. Powyższe dane osobowe przetwarzane będą przez JCommerce Sp. z o.o. – w zależności od udzielonych przez Panią/Pana zgód (podstawa prawna przetwarzania: art. 6 ust. 1 pkt a) RODO):
• w celach handlowych,
• w celach marketingowych.
3. Podanie powyższych danych osobowych nie jest wymogiem ustawowym, umownym lub warunkiem zawarcia umowy. Nie jest Pan/Pani zobowiązany/a do podania powyższych danych osobowych, jednak brak ich podania uniemożliwi realizacje ww. celu.
4. Posiada Pan/ Pani prawo dostępu do treści swoich danych, w tym otrzymania ich kopii i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, jeśli została udzielona. Wycofanie zgody nie wpływa jednak na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem; oświadczenie o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych należy złożyć w siedzibie JCommerce Sp. z o.o. lub przesłać na adres mailowy zgody@jcommerce.pl. Cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych skutkuje brakiem możliwości realizacji ww. celów przetwarzania;
5. Dane osobowe są udostępniane przez JCommerce Sp. z o.o. upoważnionym pracownikom i osobom współpracującym z JCommerce Sp. z o.o. na podstawie umów cywilnoprawnych, przez których realizowany jest cel przetwarzania;
6. Wszelkie pytania dotyczące ochrony danych osobowych oraz realizacje przysługujących praw, prosimy kierować na adres odo@jcommerce.pl;
7. W zależności od udzielonej zgody, dane osobowe będą przetwarzane przez czas niezbędny do realizacji ww. celów przetwarzania. W przypadku wniesienia sprzeciwu, JCommerce Sp. z o.o. przestanie przetwarzać Pani/Pana dane w ww. celu, chyba że będzie w stanie wykazać, że w stosunku do tych danych istnieją ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pana/Pani interesów, praw i wolności, lub niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
8. Nie przekazujemy Pani/Pana danych poza teren Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz do organizacji międzynarodowych.
9. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
10. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy uzna Pan/Pani, iż przetwarzanie ww. danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.