Kompleksowe wdrożenie narzędzia Business Intelligence obejmuje nie tylko fazę wdrożenia, czyli samą instalację i konfigurację systemu, ale także dwa dodatkowe etapy – przed i po wdrożeniu. Jaką rolę odgrywa dostawca usług BI już po zaimplementowaniu systemu u klienta? Czym są usługi utrzymaniowe Business Intelligence i co wchodzi w ich skład?

Praca firmy odpowiedzialnej za kompleksowe wdrożenie narzędzia Business Intelligence nie kończy się w momencie poprawnego skonfigurowania systemu u klienta. Usługi powdrożeniowe – takie jak wsparcie, utrzymanie, optymalizacja systemu czy administrowanie nim – są integralną częścią tego procesu, niezbędną do ciągłej i poprawnej pracy systemu.

Podczas sierpniowego webinaru z cyklu #JPro Michał Ogonowski, Qlik Technical Solution Manager w JCommerce, wyjaśnił, czym w praktyce jest wsparcie powdrożeniowe, oraz na przykładzie platformy Qlik dokonał przeglądu usług Business Intelligence, takich jak:

  • utrzymanie systemu,
  • rollout,
  • optymalizacja,
  • administracja.

Webinar odbył się 28 sierpnia (środa) o godzinie 10:00. Wydarzenie było skierowane zarówno do osób, które rozważają wdrożenie systemu do analityki biznesowej, jak i klientów, którzy korzystają już z narzędzi Business Intelligence w swojej firmie i chcą poszerzyć swoją wiedzę w tym zakresie.

Musisz się zalogować, żeby zobaczyć ten materiał

Zaloguj się
Autorem wpisu jest:
Michał Ogonowski

Qlik Technical Manager w JCommerce. Certyfikowany konsultant Qlik Sense, posiada blisko 5 – letnie doświadczenie zawodowe z produktami firmy Qlik (zarówno jako projektant, jak i programista). Entuzjasta skutecznej wizualizacji danych, podczas realizacji wielu projektów QlikView oraz Qlik Sense zdobył bogate doświadczenie w rozmaitych obszarach biznesowych. Prywatnie miłośnik bulgotu V8'ki i klasycznych mercedesów. Z wykształcenia absolwent Wydziału Informatyki Polsko-Japońskej Wyższej Szkole Technik Komputerowych w Warszawie w Katedrze Baz Danych.

Dodaj komentarz

Komentarze:

Skontaktuj się z nami

Chcesz dowiedzieć się więcej o naszych usługach? Napisz do nas – odpowiemy na każdą wiadomość.

Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie przez JCommerce Sp. z o.o. moich danych osobowych (dalej „dane osobowe”), takich jak: imię i nazwisko, adres e-mail, nr telefonu, firma, w celach handlowych.
Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie przez JCommerce Sp. z o.o. moich danych osobowych (dalej „dane osobowe”), takich jak: imię i nazwisko, adres e-mail, nr telefonu, firma, w celach marketingowych.
Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie przez JCommerce Sp. z o.o. moich danych osobowych (dalej „dane osobowe”), takich jak: imię i nazwisko, adres e-mail, nr telefonu, firma w celach rekrutacyjnych.
Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie przez JCommerce Sp. z o.o. moich danych osobowych (dalej „dane osobowe”), takich jak: imię i nazwisko, adres e-mail, nr telefonu, firma na potrzeby przyszłych rekrutacji.
W związku z obowiązującymi przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych tj. Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 roku, jak również treścią Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, że: 1. Administratorem danych osobowych jest JCommerce Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach, ul. Ściegiennego 3, 40-114 Katowice (KRS: 00007393418).
2. Powyższe dane osobowe przetwarzane będą przez JCommerce Sp. z o.o. – w zależności od udzielonych przez Panią/Pana zgód (podstawa prawna przetwarzania: art. 6 ust. 1 pkt a) RODO):
• w celach handlowych,
• w celach marketingowych,
• w celach rekrutacyjnych;
• w celach przyszłych rekrutacji.
3. Podanie powyższych danych osobowych nie jest wymogiem ustawowym, umownym lub warunkiem zawarcia umowy. Nie jest Pan/Pani zobowiązany/a do podania powyższych danych osobowych, jednak brak ich podania uniemożliwi realizacje ww. celu.
4. Posiada Pan/ Pani prawo dostępu do treści swoich danych, w tym otrzymania ich kopii i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, jeśli została udzielona. Wycofanie zgody nie wpływa jednak na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem; oświadczenie o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych należy złożyć w siedzibie JCommerce Sp. z o.o. lub przesłać na adres mailowy zgody@jcommerce.pl. Cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych skutkuje brakiem możliwości realizacji ww. celów przetwarzania;
5. Dane osobowe są udostępniane przez JCommerce Sp. z o.o. upoważnionym pracownikom i osobom współpracującym z JCommerce Sp. z o.o. na podstawie umów cywilnoprawnych, przez których realizowany jest cel przetwarzania;
6. Wszelkie pytania dotyczące ochrony danych osobowych oraz realizacje przysługujących praw, prosimy kierować na adres odo@jcommerce.pl;
7. W zależności od udzielonej zgody, dane osobowe będą przetwarzane przez czas niezbędny do realizacji ww. celów przetwarzania. W przypadku wniesienia sprzeciwu, JCommerce Sp. z o.o. przestanie przetwarzać Pani/Pana dane w ww. celu, chyba że będzie w stanie wykazać, że w stosunku do tych danych istnieją ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pana/Pani interesów, praw i wolności, lub niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
8. Nie przekazujemy Pani/Pana danych poza teren Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz do organizacji międzynarodowych.
9. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
10. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy uzna Pan/Pani, iż przetwarzanie ww. danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.