Każdy project manager czy team leader niejednokrotnie słyszał o projekcie IT zakończonym porażką, jednak niewielu z nich spodziewa się, że taka sytuacja może spotkać również ich. Bardzo często, w natłoku różnych zadań, trudno dostrzec moment, w którym z projektem zaczyna dziać się coś złego. Co zrobić, kiedy zauważymy, że nasz projekt tonie? Gdzie szukać pomocy?

Prowadzenie takich projektów nigdy nie jest łatwe. Zbyt duża liczba zadań, krótkie terminy, wizja zbliżającego się deadline’u, presja zarządu oraz zdemotywowani członkowie zespołu to tylko niektóre elementy, towarzyszące projektowi, który zmierza ku katastrofie. Jak opanować chaos i wyjść z takiej sytuacji obronną ręką, nie doprowadzając do klęski projektu?

Podczas kolejnego webinaru z cyklu JPro, Mariusz Walczak, Senior PHP Developer w JCommerce, opowie o ratowaniu tonących projektów, opierając się na konkretnych przypadkach, z którymi zmierzył się w swojej karierze zawodowej. Na spotkanie zapraszamy w czwartek 19 czerwca o godzinie 10:00.

W trakcie webinaru zostaną omówione następujące zagadnienia:

  • Ratowanie tonących projektów w praktyce – case study.
  • Dlaczego projekty upadają?
  • Co należy do głównych zadań ratownika?
  • Jak rozwiązywać problemy w zespole?
  • Projekt uratowany – co dalej?

Webinar skierowany jest do kadry zarządzającej projektami na wszystkich szczeblach – team leaderów, project managerów, a także managerów IT.

Musisz się zalogować aby zobaczyć ten mareriał.

Zaloguj się
Autorem wpisu jest:
Mariusz Walczak

Absolwent Warszawskiej Wyższej Szkoły Informatyki na dwóch kierunkach – Inżynieria oprogramowania i inżynieria baz danych, a także Zarządzanie kapitałem ludzkim. Od ponad 10 lat związany z programowaniem. Pasjonat swojego zawodu. Programuje głównie w PHP oraz JavaScript. Teamleader oraz techleader w wielu projektach IT. W wolnym czasie zajmuje się pomocą dla futrzanych czworonogów.

Dodaj komentarz

Komentarze:

Skontaktuj się z nami

Chcesz dowiedzieć się więcej o naszych usługach? Napisz do nas – odpowiemy na każdą wiadomość.

Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie przez JCommerce Sp. z o.o. moich danych osobowych (dalej „dane osobowe”), takich jak: imię i nazwisko, adres e-mail, nr telefonu, firma, w celach handlowych.
Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie przez JCommerce Sp. z o.o. moich danych osobowych (dalej „dane osobowe”), takich jak: imię i nazwisko, adres e-mail, nr telefonu, firma, w celach marketingowych.
Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie przez JCommerce Sp. z o.o. moich danych osobowych (dalej „dane osobowe”), takich jak: imię i nazwisko, adres e-mail, nr telefonu, firma w celach rekrutacyjnych.
Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie przez JCommerce Sp. z o.o. moich danych osobowych (dalej „dane osobowe”), takich jak: imię i nazwisko, adres e-mail, nr telefonu, firma na potrzeby przyszłych rekrutacji.
W związku z obowiązującymi przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych tj. Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 roku, jak również treścią Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, że: 1. Administratorem danych osobowych jest JCommerce Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach, ul. Ściegiennego 3, 40-114 Katowice (KRS: 00007393418).
2. Powyższe dane osobowe przetwarzane będą przez JCommerce Sp. z o.o. – w zależności od udzielonych przez Panią/Pana zgód (podstawa prawna przetwarzania: art. 6 ust. 1 pkt a) RODO):
• w celach handlowych,
• w celach marketingowych.
3. Podanie powyższych danych osobowych nie jest wymogiem ustawowym, umownym lub warunkiem zawarcia umowy. Nie jest Pan/Pani zobowiązany/a do podania powyższych danych osobowych, jednak brak ich podania uniemożliwi realizacje ww. celu.
4. Posiada Pan/ Pani prawo dostępu do treści swoich danych, w tym otrzymania ich kopii i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, jeśli została udzielona. Wycofanie zgody nie wpływa jednak na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem; oświadczenie o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych należy złożyć w siedzibie JCommerce Sp. z o.o. lub przesłać na adres mailowy zgody@jcommerce.pl. Cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych skutkuje brakiem możliwości realizacji ww. celów przetwarzania;
5. Dane osobowe są udostępniane przez JCommerce Sp. z o.o. upoważnionym pracownikom i osobom współpracującym z JCommerce Sp. z o.o. na podstawie umów cywilnoprawnych, przez których realizowany jest cel przetwarzania;
6. Wszelkie pytania dotyczące ochrony danych osobowych oraz realizacje przysługujących praw, prosimy kierować na adres odo@jcommerce.pl;
7. W zależności od udzielonej zgody, dane osobowe będą przetwarzane przez czas niezbędny do realizacji ww. celów przetwarzania. W przypadku wniesienia sprzeciwu, JCommerce Sp. z o.o. przestanie przetwarzać Pani/Pana dane w ww. celu, chyba że będzie w stanie wykazać, że w stosunku do tych danych istnieją ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pana/Pani interesów, praw i wolności, lub niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
8. Nie przekazujemy Pani/Pana danych poza teren Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz do organizacji międzynarodowych.
9. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
10. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy uzna Pan/Pani, iż przetwarzanie ww. danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.