System CMS dla
Polskiej Organizacji Turystycznej

Polska Organizacja Turystyczna | Case studies | 09.07.2011 | Czas czytania: poniżej minuty

Jak zarządzać kilkoma dużymi serwisami internetowymi, które generują ruch rzędu kilkuset tysięcy odwiedzających miesięcznie? Przed analogicznym zadaniem stanęła Polska Organizacja Turystyczna. Budowę autorskiego systemu CRM zlecono firmie JCommerce.

Celem projektu było stworzenie systemu portalowego obejmującego system CMS, katalog obiektów oraz aplikację konkursową.

System CMS, poza standardowymi modułami, miał obsługiwać: bazę kontaktów, galerię, budowanie formularzy, zarządzanie wydarzeniami, prowadzenie sond, zarządzanie banerami. System miał obsługiwać wiele instancji, portali, które współdzielą ze sobą część zasobów plikowych takich jak zdjęcia czy pliki dokumentów.

Rozwiązanie

System został zbudowany w oparciu o Joomla 1.7.x, co umożliwia uruchomienie wielu instancji systemu w ramach jednej instalacji. Każda instancja posiada własną bazę danych. Rozwiązanie obsługuje kilkaset tysięcy odwiedzających miesięcznie.

Bieżące wsparcie technologiczne

W ramach obsługi serwisowej JCommerce prowadzi bieżący monitoring działania serwerów oraz aplikacji. Klient posiada dostęp do Systemu Obsługi Zgłoszeń, poprzez który zgłaszane są informacje o problemach. Dostępność rozwiązania ustalona jest na poziomie 99%, jednak czas naprawy pojedynczej awarii nie może przekraczać 4h od momentu wystąpienia problemu. Dodatkowo Service Level Agreement (SLA) określa maksymalne obciążenia sprzętu i czasy odpowiedzi poszczególnych elementów rozwiązania – co nakłada na JCommerce obowiązek optymalizacji i administracji wszelkimi zmianami w rozwiązaniu.

Rozwiązanie obejmuje następujące serwisy:

http://polska.travel
http://pot.gov.pl
http://poland-convention.pl
http://aktualnosciturystyczne.pl
http://zarabiajnaturystyce.pl
http://krainaodry.pl
http://chopinthecourse.com

Klient

Polska Organizacja Turystyczna jest narodową organizacją turystyczną wspierającą podmioty, które zajmują się turystyką. Organizuje stoiska narodowe na największych krajowych i zagranicznych targach turystycznych, na których wystawcami są przedstawiciele branży i samorządów. Jej celem jest wypromowanie Polski jako kraju atrakcyjnego dla turystów, nowoczesnego, z wysokimi standardami usług i korzystnymi cenami. Działania na rzecz promocji i rozwoju turystyki polskiej prowadzone są zarówno w kraju, jak i zagranicą.

Autorem wpisu jest

Radosław Chmielewski, JCommerce SA

Project manager

Od 2004 roku zajmuje się zarządzaniem projektami w IT. Absolwent studiów magisterskich na kierunku marketing i zarządzanie oraz studiów podyplomowych dotyczących zarządzania projektami. W JCommerce od kwietnia 2010 roku kieruje dużym zespołem Java, realizując zadania m.in. dla INGBank Śląski, Skanska SA, Skanska Property Poland, Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska.

Komentarze

  • Aktualnie brak komentarzy.

Skontaktuj się z nami