Co kryje w sobie projekt Skywriting?

CURB Media Ltd | Case studies | 12.11.2013 | Czas czytania: poniżej minuty

Skywriting to forma komunikacji marketingowej opierająca się na emisji przekazu przy pomocy dymu wydobywającego się z samolotu. Treść podniebnej reklamy jest przekazywana w formie krótkiej wiadomości tekstowej za pomocą strony internetowej.

Dedykowane oprogramowanie i sprzęt pozwalają na odpowiednie kontrolowanie emitowanego dymu przez każdy z samolotów. Technologia podniebnej reklamy opiera się na przelocie 5-15 samolotów, które latają w formacji pozwalającej na transmisję przekazu w formie napisu z dymu.

W ramach prac projektowych JCommerce powstała informacyjna witryna internetowa, która jest swoistym „gateway” dla wszystkich zainteresowanych tą formą reklamy. Strona zawiera kilka ciekawych funkcjonalności:

  • Skywrite a massage – stworzenie tekstu wiadomości
  • Virtual panorama – wirtualna panorama przykładowego projektu
  • Interactive map – mapa ukazująca innych przedstawicieli tej usługi
  • Skywriting timeline – zarys historyczny firmy


Programiści JCommerce współpracowali z zespołem klienta w oparciu o metodologię Agile, która pozwalała na sprawne zarządzanie modyfikacjami, które były wprowadzane w trakcie realizacji projektu. Do zadań projektowych należało m.in. wykonanie:

  • nowego panelu administracyjnego opartego o framework Symfony2, który w dynamicznych elementach używa JavaScript jQuery oraz technologii AJAX;
  • panelu Frontend, który wykorzystuje framework Twitter Bootstrap;
  • optymalizacji całości pod kątem SEO.


Realizowane przedsięwzięcie dostarczyło użytkownikom nietypowego kanału komunikacji, który pozwoli na promowanie ich wiadomości dla szerokiego grona odbiorców, bez znaczenia gdzie dana osoba się znajduje.

Autorem wpisu jest

Paweł Mikler, JCommerce SA

International Business Development Manager

Z branżą IT związany od 8 lat. Absolwent Elektroniki i Telekomunikacji Politechniki Śląskiej w Gliwicach. Karierę w branży IT rozpoczął jako programista i analityk systemów klasy ERP dla holenderskiego klienta. Od ostatnich 5 lat w pełni odpowiedzialny za powiększanie portfolio strategicznych partnerów oraz ekspansję zagraniczną usług IT firmy JCommerce SA. W tak zwanym międzyczasie: wykładowca, publicysta, mąż, ojciec i muzyk.

Komentarze

  • Aktualnie brak komentarzy.

Skontaktuj się z nami