Rozwój oprogramowania e-commerce

Intensywny rozwój usług e-commerce, a także zmieniające się nawyki zakupowe oraz rosnące oczekiwania konsumentów, stawiają przed naszymi Klientami coraz większe wyzwania. Dzięki zapleczu doświadczonych specjalistów, kompleksowej analizie potrzeb Klientów oraz znajomości trendów na rynku e-commerce, jesteśmy w stanie zrealizować nawet najbardziej złożone projekty dla polskich i zagranicznych przedsiębiorstw.

Pozostańmy w kontakcie

Dowiedz się więcej o usługach IT dla branży e-commerce i retail

Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie przez JCommerce Sp. z o.o. moich danych osobowych (dalej „dane osobowe”), takich jak: imię i nazwisko, adres e-mail, nr telefonu, firma, w celach handlowych.
Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie przez JCommerce Sp. z o.o. moich danych osobowych (dalej „dane osobowe”), takich jak: imię i nazwisko, adres e-mail, nr telefonu, firma, w celach marketingowych.
Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie przez JCommerce Sp. z o.o. moich danych osobowych (dalej „dane osobowe”), takich jak: imię i nazwisko, adres e-mail, nr telefonu, firma w celach rekrutacyjnych.
Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie przez JCommerce Sp. z o.o. moich danych osobowych (dalej „dane osobowe”), takich jak: imię i nazwisko, adres e-mail, nr telefonu, firma na potrzeby przyszłych rekrutacji.
W związku z obowiązującymi przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych tj. Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 roku, jak również treścią Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, że: 1. Administratorem danych osobowych jest JCommerce Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach, ul. Ściegiennego 3, 40-114 Katowice (KRS: 00007393418).
2. Powyższe dane osobowe przetwarzane będą przez JCommerce Sp. z o.o. – w zależności od udzielonych przez Panią/Pana zgód (podstawa prawna przetwarzania: art. 6 ust. 1 pkt a) RODO):
• w celach handlowych,
• w celach marketingowych,
• w celach rekrutacyjnych;
• w celach przyszłych rekrutacji.
3. Podanie powyższych danych osobowych nie jest wymogiem ustawowym, umownym lub warunkiem zawarcia umowy. Nie jest Pan/Pani zobowiązany/a do podania powyższych danych osobowych, jednak brak ich podania uniemożliwi realizacje ww. celu.
4. Posiada Pan/ Pani prawo dostępu do treści swoich danych, w tym otrzymania ich kopii i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, jeśli została udzielona. Wycofanie zgody nie wpływa jednak na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem; oświadczenie o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych należy złożyć w siedzibie JCommerce Sp. z o.o. lub przesłać na adres mailowy zgody@jcommerce.pl. Cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych skutkuje brakiem możliwości realizacji ww. celów przetwarzania;
5. Dane osobowe są udostępniane przez JCommerce Sp. z o.o. upoważnionym pracownikom i osobom współpracującym z JCommerce Sp. z o.o. na podstawie umów cywilnoprawnych, przez których realizowany jest cel przetwarzania;
6. Wszelkie pytania dotyczące ochrony danych osobowych oraz realizacje przysługujących praw, prosimy kierować na adres odo@jcommerce.pl;
7. W zależności od udzielonej zgody, dane osobowe będą przetwarzane przez czas niezbędny do realizacji ww. celów przetwarzania. W przypadku wniesienia sprzeciwu, JCommerce Sp. z o.o. przestanie przetwarzać Pani/Pana dane w ww. celu, chyba że będzie w stanie wykazać, że w stosunku do tych danych istnieją ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pana/Pani interesów, praw i wolności, lub niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
8. Nie przekazujemy Pani/Pana danych poza teren Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz do organizacji międzynarodowych.
9. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
10. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy uzna Pan/Pani, iż przetwarzanie ww. danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

 

ROZWIĄZANIA IT W SEKTORZE E-COMMERCE

Poznaj rozwiązania, które napędzają rozwój branży e-commerce

Aplikacje mobilne

Klienci coraz częściej korzystają ze smartfonów podczas zakupów online. Dlatego firmy e-commerce muszą dokonać optymalizacji platform w taki sposób, żeby działały one zgodnie z ideą „mobile-first”.

Skrócony czas dostawy

Niektóre sklepy internetowe po dokonaniu zamówienia wysyłają paczkę w czasie krótszym niż jedna godzina, co jest możliwe dzięki systemom ERP, płatnościom online i dedykowanym rozwiązaniom programistycznym, które skracają ścieżkę zakupową kupujących, od kliknięcia przycisku „Zamawiam” do procesu dostawy.

Uczenie maszynowe

Integracja systemu e-commerce z oprogramowaniem uczenia maszynowego (ang. Machine Learning) staje się powszechną praktyką. ML wspiera silniki rekomendacji produktów, np. poprzez wysyłanie spersonalizowanych ofert. System może również zapamiętać historię zakupów klienta i wysyłać co kilka miesięcy automatyczny email z zapytaniem o ponowne zamówienie ulubionych produktów klienta. W ten sposób system rekomendacji jest jeszcze bardziej wydajny.

Chatboty

Chatbot to zautomatyzowane oprogramowanie do obsługi klienta oparte o mechanizmy sztucznej inteligencji. System może bardzo szybko komunikować się z klientami, działa 24 godziny na dobę za pośrednictwem specjalnej aplikacji, umożliwiającej prowadzenie rozmowy na stronie internetowej. Co więcej, chatbot poza obsługą zapytań klientów, może również pomóc im podczas procesu transakcyjnego lub w trakcie zamawiania produktów, co wprost przekłada się na wzrost satysfakcji klienta i zmniejsza ilość porzucanych koszyków zakupowych.

Rzeczywistość rozszerzona

Rzeczywistość rozszerzona (AR) wspiera klientów w procesie decyzyjnym za pomocą aplikacji internetowych lub mobilnych. Klienci takich firm jak Amazon, IKEA i wielu innych platform e-commerce mają możliwość korzystania z aplikacji AR, aby wyobrazić sobie, jak dany przedmiot będzie wyglądał w ich domu, lub jak dana część garderoby będzie wyglądała na nich samych. Mechanizmy rzeczywistości rozszerzonej nie tylko wpływają na decyzję zakupowe klientów, ale także zachęcają ich do powrotu na stronę internetową w przyszłości, ze względu na wygodne i interesujące aplikacje.

Wyszukanie głosowe (Voice search)

Funkcja wyszukiwania głosowego dostępna jest w funkcjonalnościach inteligentnych asystentów domowych, takich jak Amazon Echo lub Google Home i staje się coraz bardziej atrakcyjna dla kupujących na platformach e-commerce. Liczba zakupów dokonywanych za pomocą inteligentnych urządzeń domowych stale rośnie, a klienci, którzy korzystają z domowych asystentów, coraz częściej zamawiają poprzez nie produkty. Decydując się więc na wdrożenie rozwiązań wyszukiwania głosowego w naszej platformie e-commerce, możemy mieć wpływ na budowanie lojalności szerszego grona klientów.

Technologie

Platformy e-commerce zbudowane są w oparciu o wiele popularnych technologii, taki jak JavaScript, Python, PHP, Java, Ruby on Rails, C++, C#, ASP.NET, SQL Server, MySQL, PostgreSQL, Oracle, WordPress, HTML, CSS, MEAN, Magento, Shopify, Symfony, React, Doctrine, Ratchet, ERP System, CRM System, Business Intelligence i wiele więcej.

Dlaczego powinieneś zainwestować w oprogramowanie dedykowane?

Analiza przeprowadzona przez specjalistów JCommerce pozwoli wskazać, jakie rozwiązania będą najlepsze dla Twojej firmy.

 

ZAUFAJ DOŚWIADCZENIU SPECJALISTÓW Z JCOMMERCE

Pomagamy naszym Klientom od 2005 roku. Mamy za sobą wiele polskich i międzynarodowych projektów dla branży e-commerce zakończonych sukcesem. Skontaktuj się z nami i dowiedz się, jak możemy pomóc Twojej firmie.