powrót
05.05.20

Specjaliści JCommerce realizują projekt w zakresie rozwoju i utrzymania systemu konwersacyjnego oraz testów oprogramowania.

Stanusch Technologies to polski dostawca rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji, takich jak chatboty i voiceboty, bazujących na platformie OmniChatbot. Firma rozwija swój system konwersacyjny usprawniający obsługę klienta i potrzebowała wsparcia w pracach nad jego nową wersją. W ramach projektu zapewniamy wsparcie dla istniejącego Zespołu Scrumowego w zakresie rozwoju oprogramowania i Quality Assurance.

Dzięki przeprowadzonym pracom udało się poprawić jakość kodu, co przełożyło się na lepsze funkcjonowanie aplikacji. Dodatkowo dzięki refaktoryzacji testów automatycznych udało się skrócić czas ich trwania o połowę.

Firma Stanusch Technologies od 2007 roku dostarcza rozwiązania wykorzystujące sztuczną inteligencję. Klient ma na koncie ponad 140 wdrożeń, a w 2019 jego chatbot Eva znalazł się wśród 10 najbardziej “ludzkich” botów świata w międzynarodowym konkursie o Nagrodę Loebnera.

Zobacz również