powrót
10.05.19

JCommerce nawiązało współpracę outsourcingową z klientem dostarczającym rozwiązania IT do zarządzania relacjami z klientem.

Klient to firma z Wielkiej Brytanii, której głównym obszarem działalności jest dostarczanie systemu CRM.

Wraz ze wzrostem liczby wdrożeń systemu pojawiła się konieczność rozszerzenia istniejącego zespołu klienta. JCommerce zapewnia wsparcie specjalistów IT w modelu team extension – zajmują się oni rozwojem rozszerzeń PHP dla webowego systemu CRM. Są to rozwiązania dedykowane, dostarczane z myślą o konkretnych biznesowych użytkownikach systemu naszego klienta, umożliwiające im optymalizację przepływu pracy. Rozszerzenia PHP pozwalają na dostosowanie istniejącego narzędzia CRM do konkretnych potrzeb, bez konieczności wprowadzania zmian w samym systemie.

Klient JCommerce dostarcza rozwiązania z zakresu Customer Relationship Management i Marketing Automation, pozwalające na wsparcie wielu obszarów biznesu, takich jak sprzedaż, marketing, zarządzanie zamówieniami czy obsługa klienta.