powrót
29.07.13

Przez ostatnie kilka lat programiści JCommerce z działu Java są zaangażowani w realizację międzynarodowego projektu, w ramach którego stworzona została aplikacja poświęcona Tour de France.

Projekt Gouden Tour to gra dostępna online opierająca się na popularnej formule, w której gracz wybiera drużynę kolarską złożoną z istniejących zawodników i na podstawie ich wyników zdobywa punkty. Poza przygotowaniem strony dla graczy (z rankingami, możliwością edycji drużyny, itp.) zostało wdrożone rozwiązanie importujące istotne informacje od zewnętrznych dostawców (Infostrada Sports). Gra pobiera rzeczywiste wyniki z wyścigu Tour de France.  Co roku następuje rozwój aplikacji i dodawane są nowe funkcjonalności, które mają sprostać narastającym oczekiwaniom odbiorców.

Aktywna współpraca z Klientem i zaangażowanie specjalistów JCommerce w rozwój serwisu corocznie skutkuje wzrostem zainteresowania oraz zwiększoną liczbą odwiedzin. Najnowsza edycja skupiła podwójną rzeszę fanów, przekraczając 30.000 aktywnych użytkowników. Osiągając takie wyniki Klient jest przekonany, że kontynuacja współpracy zaowocuje pasmem sukcesów również w kolejnych latach.

De Persgroep to jedna z największych grup medialnych w Europie. Koncentruje swoją działalność na terenie Belgii, Holandii oraz Luksemburga i zatrudnia już ponad 3000 specjalistów. Grupa zarządza kilkoma stacjami telewizyjnymi oraz radiowymi, wydaje magazyny i gazety w wersji papierowej oraz elektronicznej. Oferta firmy obejmuje również usługi świadczone w oparciu o aplikacje mobilne.

 

zobacz aplikację Gouden Tour