powrót
05.07.19

JCommerce po raz kolejny w TOP5 największych dostawców usług testów oprogramowania w raporcie Computerworld TOP200. Ponadto firma awansuje w większości rankingów.

Rozwój technologiczny i rynkowy

Tegoroczny raport Computerworld potwierdza rozwój JCommerce w niemal wszystkich obszarach działalności. Aż w 22 na 30 rankingów, w których pojawiła się firma, uzyskaliśmy lepszą pozycję niż w poprzednim roku. JCommerce od wielu lat buduje silną pozycję w strategicznych obszarach swojej działalności, m.in. Business Intelligence (6. miejsce wśród dostawców Business Intelligence, Big Data i Data Discovery), wynajem pracowników IT (miejsce 8.).

Realizowane w ostatnich latach działania mające na celu ekspansję na rynki zagraniczne pozwoliły uzyskać wzrost przychodów od zagranicznych klientów o 33%. Obecnie zagraniczne projekty generują 53% całego przychodu firmy, przy czym w 2017 roku wynik ten wynosił 40%. Ma to swoje odzwierciedlenie w liście największych eksporterów rozwiązań IT, na której JCommerce awansowało z 39. na 34. miejsce.

Największy awans w rankingach uzyskaliśmy w obszarze usług serwisowych oraz jako dostawca oprogramowania na licencjach firm trzecich. Wynika to przede wszystkim z wprowadzenia do oferty JCommerce nowych usług związanych z zarządzaniem urządzeniami Apple oraz Managed Services.

Elastyczne usługi testowania oprogramowania

Od wielu lat JCommerce rozwija swój dział QA, oferując usługi testowania oprogramowania w modelu outsourcingu specjalistów, jak i całych zespołów QA, a także w modelu Testing as a Service (TaaS). Oparty na „chmurze kompetencji” model testów oprogramowania jako usługa polega na udostępnieniu dowolnych umiejętności zespołu testerskiego wraz z szerokim wachlarzem narzędzi wtedy, gdy klient ich potrzebuje. Z naszych usług korzystają firmy z różnych branż w Polsce i za granicą, a wśród nich ING Bank Śląski, Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych, Skanska, Bystonic czy Core.

Równomierny rozwój technologii i biznesu

Piotr Zyguła, Prezes Zarządu: „Obserwujemy trend wzrostu w wielu obszarach, co pokazuje, że podejmujemy dobre decyzje. Pojawienie się w naszym portfolio usług takich jak TaaS oraz Managed Services, a także rozwój w obszarach outsourcingu, technologii cloudowych pozwala nam odpowiadać na większe i bardziej różnorodne potrzeby klientów. Rozwijamy nie tylko stack technologiczny, ale także dział marketingu i sprzedaży. Mamy lepszy wgląd w zmiany, jakie zachodzą w branży IT oraz sektorach naszych klientów. To przekłada się na lepszą penetrację rynku i budowanie wokół JCommerce bliskiej społeczności pracowników i partnerów biznesowych”.

JCommerce raport Computerworld TOP200 2019