powrót
07.11.19

JCommerce, jako jedyny z integratorów Jamf, świadczy usługi wdrożenia systemu Jamf Pro i szkoleń użytkowników (tzw. Jamf JumpStart) w języku polskim, a także zapewnia kompleksowe administrowanie serwerem Jamf Pro w środowisku IT klienta.

Firmy zainteresowane implementacją systemu Jamf Pro do zarządzania sprzętem Apple powinny powierzyć to zadanie certyfikowanym specjalistom, którzy zapewnią nie tylko właściwe wdrożenie narzędzia, przeszkolą jego użytkowników, ale także zapewnią usługę zarządzania infrastrukturą Apple na najwyższym poziomie.

Jako integrator Jamf jesteśmy jedyną firmą w Polsce, która zapewnia usługi implementacji Jamf Pro i szkoleń użytkowników w języku polskim (tzw. Jamf JumpStart), a także obsługę systemu w modelu managed services – czyli kompleksową usługę administrowania Jamf Pro i zarządzania urządzeniami Apple w środowisku informatycznym klienta. W ciągu dwóch dni nasi specjaliści pomagają wdrożyć system, a także zaznajamiają jego użytkowników z najważniejszymi funkcjami. Usługa realizowana jest w siedzibie klienta, jednak oferujemy także możliwość wykonania jej zdalnie – pod warunkiem, że szkolone osoby dobrze znają sprzęt Apple i system operacyjny macOS. Na specjalne życzenie klienta wykonujemy rozszerzone usługi przedwdrożeniowe, które mają na celu przygotowanie infrastruktury IT do implementacji Jamf Pro. Usługi te obejmują m.in. opracowanie architektury, testy połączeń sieciowych oraz sprawdzanie drożności infrastruktury.

JCommerce posiada status Jamf Gold Partner. Jesteśmy jedynym integratorem Jamf w Polsce, który zatrudnia specjalistów z najwyższą certyfikacją (na poziomie Ekspert). By uzyskać status integratora, firma musi spełnić szereg wymogów, m.in. specjaliści zajmujący się implementacją Jamf Pro muszą posiadać certyfikaty Jamf na poziomie Administrator lub wyższym, a także przeprowadzić określoną liczbę Jamf JumpStart w skali kwartału.

Administratorzy macOS z JCommerce posiadają doświadczenie we wdrażaniu i zarządzaniu infrastrukturą Apple w skali globalnej za pomocą Jamf Pro. Oprócz JumpStart w języku polskim zapewniamy naszym klientom utrzymanie i kompleksowy serwis systemu, audyty bezpieczeństwa, a także zaawansowane wsparcie techniczne.

Więcej informacji na temat usług JCommerce w zakresie zarządzania urządzeniami Apple oraz systemu Jamf Pro znajdziesz tutaj.

 

Zobacz również