Nasza strona wykorzystuje ciasteczka by działać jak najsprawniej. Kontynuując przeglądanie wyrażasz zgodę na korzystanie przez nas z cookies.
JCommerce - Usługi IT

Projektujemy, wdrażamy i rozwijamy systemy ERP, systemy portalowe, rozwiązania e-commerce, portale internetowe, aplikacje mobilne oraz oprogramowanie dedykowane. Stacjonarnie, mobilnie i w chmurze. Dla każdego użytkownika – od CEO po sportowca.

Systemy CRM

MS Dynamics NAV AX JCommerce

Systemy zarządzania relacjami z klientami (CRM) przeznaczone są dla tych firm, dla których priorytetem są szerokie możliwości długoletniej współpracy z kontrahentami. 

Wysoka jakość obsługi przed i posprzedażowej, mniejsze koszty pozyskania nowych partnerów biznesowych oraz zwiększona efektywność handlowców - to tylko niektóre korzyści płynące z przeprowadzanych przez nas wdrożeń systemów Microsoft Dynamics CRM.

Każdy system Microsoft Dynamics CRM dostosowujemy do indywidualnych potrzeb, proponując rozwiązania:

  • udostępniane w modelu on-premise, 
    (oparte na lokalnej chmurze obliczeniowej)
  • działające w chmurze publicznej,
  • dla urządzeń mobilnych,
  • raportujące bezpośrednio z mediów społecznościowych.

System Microsoft Dynamics CRM jest prosty i szybki w instalacji, a dzięki swojej elastyczności może być zintegrowany z istniejącym oprogramowaniem w firmie - dostosowując się do stale rosnących wymagań użytkowników.

Nie tylko udoskonala pracę działów sprzedaży i obsługę klienta, ale także automatyzuje procesy zachodzące w marketingu. Wspomaga przetwarzanie informacji o klientach zarówno w dużych, średnich, jak i małych przedsiębiorstwach.

 


Korzyści dla użytkowników

Spośród licznych korzyści związanych z wdrożeniem systemu Microsoft Dynamics CRM, chcemy wyróżnić te aspekty rozwiązania, które zostały szczególnie docenione przez naszych Klientów:

  • Dostęp do najbardziej aktualnych informacji i możliwość śledzenia przebiegu procesu sprzedaży,
  • Sprawne rozwiązywanie zgłaszanych problemów klientów,
  • Tworzenie interaktywnych analiz trendów w sprzedaży dzięki bieżącej obserwacji danych,
  • Łatwe zarządzanie systemem za pośrednictwem programu Microsoft Outlook,
  • Usprawnienie pracy menadżerów, mających wgląd w poszczególne wyniki swoich zespołów,
  • Zgromadzenie wiedzy o kliencie i historii wykonywanych z nim interakcji w jednym miejscu, 
  • Dostosowanie raportów i wykresów na potrzeby przedsiębiorstwa,
  • Realizowanie kampanii spersonalizowanych,
  • Możliwość tworzenia procesów lub dialogów, pełniących funkcję przewodnika dla pracowników i pozwalających na pełne dostosowanie się do firmowych standardów.

 


 

Kontakt ze specjalistą

Zapytaj eksperta
Justyna Mikołajczyk

Justyna Mikołajczyk

key account manager
zapytanie@jcommerce.pl