Nasza strona wykorzystuje ciasteczka by działać jak najsprawniej. Kontynuując przeglądanie wyrażasz zgodę na korzystanie przez nas z cookies.
JCommerce - Usługi IT
Usługi IT

Nasi programiści i konsultanci wspierają firmy w procesie cyfrowej transformacji. Dzięki korzystaniu z wiedzy i doświadczenia prawdziwych fachowców nasi partnerzy mogą skoncentrować się na tym, co dla nich istotne.

Systemy mobilne SFA

Wdrażamy narzędzia informatyczne klasy SFA (Sales Force Automation), wspomagające efektywność działań firm z zakresu marketingu, trade marketingu, merchandisingu i sprzedaży.

Systemy mobilne SFA składają się z dwóch części logicznych, posiadających odmienne funkcjonalności.

Część centralna, z dostępem poprzez przeglądarkę internetową, przeznaczona jest dla osób pracujących w siedzibie firmy jako specjaliści i menedżerowie działów: marketingu, trade marketingu, merchandisingu i sprzedaży.

Część mobilna, zainstalowana na urządzeniach mobilnych, ułatwia pracę w terenie i jest obsługiwana przez promotorów sprzedaży oraz przedstawicieli handlowych.

Dodatkowo, specjalnie dla wyższej kadry menadżerskiej i zarządu, system udostępnia kluczowe informacje w formie przejrzystych raportów.

Użytkownicy mobilni mogą w dowolnej chwili udostępnić aktualne informacje o podległych im punktach sprzedaży. Osoby na stanowiskach zarządzających mogą z kolei nie tylko sprawdzić dokładnie efektywność pracowników, ale także zlecić im pilne zadania.

W ramach rozwiązań mobilnych oferujemy:

  • System Wsparcia Marketingu
  • System Wsparcia Merchandisingu
  • System Wsparcia Trade Marketingu
  • System Wsparcia Mobilnej Sprzedaży

Jesteś zainteresowany wdrożeniem systemu SFA? Masz pytania?

 


Korzyści

Zastosowanie rozwiązań mobilnych klasy SFA niesie ze sobą wiele korzyści:

  • usprawnienie i automatyzacja procesów biznesowych,
  • zwiększenie efektywności pracy,
  • likwidacja papierowej formy raportowania,
  • łatwy i szybki dostęp do gromadzonych danych,
  • uproszczenie procesu analizy posiadanych informacji,
  • dostęp kadry menadżerskiej do predefiniowanych raportów,
  • zmniejszenie kosztów operacyjnych,
  • oszczędność czasu,
  • możliwość generowania prostych i przejrzystych raportów,
  • dostęp do pełnej i na bieżąco aktualizowanej bazy produktów i klientów,
  • zarządzanie dokumentami wewnętrznymi,
  • możliwość korzystania z centralnego repozytorium zdjęć z punktów sprzedażowych.

Wdrożenia systemów mobilnych SFA

Poniżej prezentujemy wybrane wdrożenia systemów mobilnych SFA u naszych Klientów: