Nasza strona wykorzystuje ciasteczka by działać jak najsprawniej. Kontynuując przeglądanie wyrażasz zgodę na korzystanie przez nas z cookies.
JCommerce - Usługi IT
Usługi IT

Nasi programiści i konsultanci wspierają firmy w procesie cyfrowej transformacji. Dzięki korzystaniu z wiedzy i doświadczenia prawdziwych fachowców nasi partnerzy mogą skoncentrować się na tym, co dla nich istotne.

Systemy CCM

Systemy CCM (Customer Communications Management) podnoszą jakość komunikacji z klientem. Koncentrują się na planowaniu interakcji, wywoływanej przez korespondencję wychodzącą z firmy. Wspierają działania marketingu i działów operacyjnych.

Tradycyjne systemy typu CCM wykorzystywane są do obsługi masowej produkcji dokumentów (faktur, polis, wyciągów). Obecnie komunikacja z klientem stała się domeną marketingu. Indywidualne traktowanie klienta jest najskuteczniejszym sposobem na zyskanie jego lojalności i zwiększanie obrotów firmy. Logika komunikacji, implementowana w systemach CCM, uwzględnia zależności pomiędzy informacjami wysyłanymi z różnych działów firmy. Wzmacnia w ten sposób przekaz prezentowany odbiorcy.


GMC Inspire

Produkty GMC Software należą do czołówki rozwiązań w kategorii zarządzania komunikacją z klientem. Dzięki elastyczności aplikacji umożliwiają budowanie wielokanałowych kampanii marketingowych. W bezpieczny i wydajny sposób łączą dane transakcyjne z komunikatami marketingowymi.

gmc logo rgb jpg 10565573

Narzędzia z portfolio GMC Software pozwalają na automatyzowanie procesów. Treści kierowane do klientów komponowane są na podstawie informacji pochodzących z wielu różnych systemów, dostarczonych w bardzo różnych formatach. Silną stroną aplikacji GMC Inspire jest możliwość głębokiej personalizacji dokumentów oraz przygotowanie ich w najwyższym standardzie graficznym, dostosowanym do kanału komunikacji. Informacje są dzięki temu bardziej zrozumiałe dla odbiorców, a dynamiczna (klikalna) zawartość ułatwia odbiór treści i angażuje uwagę klienta.

Obsługa wielu kanałów np. email, sms, Facebook, strony www, tradycyjna poczta, pozwala na swobodne planowanie komunikacji z klientem w sposób, który jest najbardziej odpowiedni dla celów firmy i możliwie wygodny dla odbiorcy. W ten sposób realizowane są potrzeby na różnym etapie rozwoju relacji klient-firma.


Obszary zastosowań

Systemy klasy CCM wykorzystywane są głównie przez firmy pracujące w modelu B2C. Głównymi użytkownikami są banki, firmy ubezpieczeniowe, telekomunikacyjne, a także dostawcy mediów do klientów biznesowych i indywidualnych. Z pomocy narzędzi CCM korzystają również rozbudowane systemy komunikacji z klientem w sieciach sprzedaży detalicznej (e-commerce).


Korzyści

  • Wzrost lojalności klientów, lepsze doświadczenia klienta, budowanie ściślejszej relacji
  • Automatyzacja procesów komunikacji, skracanie czasu dostarczenia informacji, stabilna jakość
  • Optymalizacja w budowaniu indywidualnych odpowiedzi do klientów
  • Spójność komunikacji i dbałość o markę firmy - jednolity wizerunek, uwzględniający w komunikacji wartości firmy
  • Zwinne łączenie informacji promocyjnych z komunikacją standardową, realizacja wielokanałowych kampanii marketingowych
  • Zwiększenie efektów kampanii - wyższe wskaźniki odpowiedzi/konwersji, dzięki personalizacji komunikacji oraz indywidualnemu podejściu do klienta
  • Zwiększenie obrotów firmy