Nasza strona wykorzystuje ciasteczka by działać jak najsprawniej. Kontynuując przeglądanie wyrażasz zgodę na korzystanie przez nas z cookies.
JCommerce - Usługi IT
Usługi IT

W czasach Big Data duża ilość, zmienność i różnorodność danych wymaga zastosowania zaawansowanych narzędzi analitycznych. Firmy, które korzystają z naszych narzędzi Business Intelligence uzyskują pełen obraz płynący z danych, a dzięki temu nieograniczone możliwości prognozowania i odkrywania nowych informacji.

Zarządzanie danymi podstawowymi

Master Data Management to zestaw procesów i narzędzi niezbędnych do poprawnego zarządzania i definiowania głównych referencyjnych, ale nie transakcyjnych danych organizacji. Agreguje, zapewnia odpowiednią jakość, spójność i dystrybucję tych właśnie informacji w obrębie całej firmy. Wspiera zarządzanie obszarów takich jak: klient, produkt, konto, pracownik oraz dostawca.

Implementowane tego typu rozwiązania pozwalają w praktyce na m. in.:

  • Korelowanie istotnych danych działu obsługi klienta z informacjami wykorzystywanymi przez marketing, dzięki temu składanie ofert konkretnym klientom na usługi oraz produkty, których jeszcze nie posiadają, a których potrzebują;
  • Posiadanie jednego, spójnego systemu danych głównych zamiast kilku lub kilkunastu mniejszych, których równoległe utrzymywanie najczęściej powoduje niezadowolenie i brak satysfakcji klientów, niską wydajność operacyjną, brak wsparcia procesu podejmowania decyzji czy zgodności ze standardami i wymogami regulatorów zewnętrznych;
  • Podniesienie konkurencyjności firmy