Nasza strona wykorzystuje ciasteczka by działać jak najsprawniej. Kontynuując przeglądanie wyrażasz zgodę na korzystanie przez nas z cookies.
JCommerce - Usługi IT
Usługi IT

W czasach Big Data duża ilość, zmienność i różnorodność danych wymaga zastosowania zaawansowanych narzędzi analitycznych. Firmy, które korzystają z naszych narzędzi Business Intelligence uzyskują pełen obraz płynący z danych, a dzięki temu nieograniczone możliwości prognozowania i odkrywania nowych informacji.

Chronos Business Intelligence

Chronos Business Intelligence (Chronos BI) to rozwiązanie stworzone na platformie Microsoft Business Intelligence. Pozwala na wydajne i efektywne załadowanie danych na potrzeby hurtowni danych czy też innych systemów analitycznych, z uwzględnieniem aspektu czyszczenia danych.


Chronos BI składa się z trzech głównych elementów:

  • Silnik baz danych SQL Server
  • SQL Server Integration Services
  • SQL Server Data Quality Services


Silnik bazodanowy SQL Server służy przede wszystkim przechowywaniu danych dla tworzonego rozwiązania. Przy pomocy sprawdzonego narzędzia klienckiego tj. stworzonego przez Microsoft Management Studio, można zarządzać i odpytywać bazę danych w łatwy i przejrzysty sposób.

SQL Server Integration Services (SSIS) to aplikacja wchodząca w skład pakietu Microsoft Business Intelligence, należąca do systemów klasy ETL. Dzięki niej możliwe jest przeniesienie danych do niemal każdego miejsca w dowolnym formacie. Dodatkowo pozwala na implementację bardziej zaawansowanych algorytmów takich jak:

  • wymiary wolnozmienne
  • operacje ekstrakcji fraz
  • próbkowanie

 

Wartym wspomnienia elementem SSIS jest jego pełna integracja z platformą .NET, dzięki czemu możliwa jest interakcja programu z bogatą paletą możliwości tej platformy programistycznej oraz możliwość uruchamiania pewnych funkcjonalności zarządczych bazy danych, takich jak np. tworzenie kopii zapasowych czy też operacje na indeksach.

Data Quality Service (DQS) odpowiada za jakość danych. Narzędzie to pozwala na budowanie swoistego rodzaju baz wiedzy np. klientów, nazw geograficznych oraz innych danych słownikowych używanych w raportach i kokpitach menedżerskich. To właśnie DQS umożliwia naprawę danych, które zostają nieprawidłowo wstawione przez użytkowników systemów transakcyjnych. Dzięki DQS możliwe jest:

  • czyszczenie danych – doprowadzenie danych niepoprawnych lub niekompletnych do akceptowalnej formy
  • profilowanie danych – analiza danych, tworzenie odpowiednich statystyk i budowanie głównego profilu na temat danych
  • deduplikacja – rozpoznanie pod względem powtarzalności danych, odbywa się poprzez użycie odpowiednich algorytmów porównawczych

Chronos BI oferuje pełne wdrożenie trzech narzędzi w prosty do zarządzania i wydajny sposób w ramach jednej licencji SQL Server Enterprise. Cały pakiet jest odpowiednio harmonogramowany, dzięki czemu całym procesem mogą zarządzać nawet osoby nienależące do działu technicznego. Możliwe jest również poszerzenie jego funkcjonalności przy pomocy pozostałych komponentów, takich jak Master Data Services. Dzięki temu w ramach jednej licencji wdrożone zostaje pełne środowisko zarządzania danymi.

 

Funkcjonalności Chronos BI

Stworzona na podstawie wielu lat doświadczeń, platforma Chronos Business Intelligence oferuje użytkownikom biznesowym następujące funkcjonalności:

  • Migracja danych – dzięki zastosowaniu SQL Server Integration Services możliwe jest zbudowanie procesu przepływu danych pomiędzy różnego rodzaju systemami analitycznymi i transakcyjnymi
  • Ładowanie pełne – system pozwala na całościowe załadowanie danymi określonych struktur bazodanowych
  • Ładowanie przyrostowe – możliwe jest doładowywanie danych do już istniejących struktur
  • Monitoring – zastosowane w rozwiązaniu elementy pozwalają na zrzut danych systemowych w celach monitoringu i logowania
  • Profilowanie danych – budowanie profili danych pozwala na lepsze poznanie danych biznesowych
  • Tworzenie reguł biznesowych – system umożliwia stworzenie uniwersalnych reguł poprawności danych trafiających do systemów raportowych i analitycznych
  • Automatyczne czyszczenie danych – dane zostają dopasowane do szablonu zdefiniowanego przez reguły biznesowe
  • Tworzenie baz wiedzy – użytkownik może stworzyć pełnoprawną bazę reguł według których dane będą dopasowywane i czyszczone
  • Master Data Services – możliwość połączenia rozwiązania z MDS poszerzającymi horyzonty zarządzania informacją w firmie
  • Automatyczne logowanie – wszelkie dane o procesach ładowania i czyszczenia są automatycznie logowane i umożliwiają pełny monitoring wykonywanych procesów

 


Wsparcie produktowe

  • Telefoniczna Pomoc Techniczna

Telefoniczna pomoc techniczna jest dostępna dla użytkowników produktów firmy JCommerce od poniedziałku do piątku w godzinach pracy od 8:00 do 16:00. Wsparcie techniczne świadczone jest również w systemie 7/24 za pośrednictwem poczty email oraz poprzez formularz zgłoszeniowy na stronie internetowej. Zgłoszenia email oraz zgłoszenia dokonane przez formularz internetowy objęte są 24 godzinnym czasem odpowiedzi. Numer Telefonicznej Pomocy Technicznej, adres e-mail oraz URL do formularza zgłoszeniowego zawarte są w umowach sprzedaży dla zakupionych produktów.

  • Dokumentacja

Autorskie produkty firmy JCommerce zawierają instrukcje użytkownika osadzone w oprogramowaniu lub posiadają dokumentację załączoną do oprogramowania w wersji elektronicznej (PDF).

  • Szkolenia

W przypadku szkoleń produktowych prosimy o kontakt z dowolnym biurem firmy JCommerce w celu omówienia cennika szkoleń oraz harmonogramu. 

  • Aktualizacje

Aby zapewnić stabilność i rozwój oprogramowania własnego, JCommerce publikuje większe i mniejsze wydania kolejnych wersji. Standardowe wersjonowanie oprogramowania w JCommerce ma oznaczenia czteroznakowe. Większość produktów JCommerce zawiera wbudowaną funkcję aktualizacji automatycznej. Dla pozostałych produktów aktualizacje oprogramowania udostępniane są na stronach produktowych.

  • Wsparcie rozszerzone

JCommerce udostępnia wariant rozszerzony dla usług serwisowych na warunkach dostępnych w cennikach produktowych. Wsparcie rozszerzone upoważnia Klienta do dedykowanej linii telefonicznej Pomocy Technicznej oraz większych i mniejszych wydań wersji oprogramowania w okresie obowiązywania umowy. Umowa serwisowa rozszerza obowiązki JCommerce w zakresie SLA dla danego produktu. Szczegóły rozszerzeń zawarte są w cennikach produktowych.


 

Kontakt ze specjalistą

Zapytaj eksperta
Mateusz Woźniak

Mateusz Woźniak

key account manager
zapytanie@jcommerce.pl