Nasza strona wykorzystuje ciasteczka by działać jak najsprawniej. Kontynuując przeglądanie wyrażasz zgodę na korzystanie przez nas z cookies.
JCommerce - Klienci

Klienci

Bezpieczeństwo, mobilność, innowacyjność i efektywność implementowanych przez nas rozwiązań oraz wsparcie doświadczonych specjalistów JCommerce to źródła sukcesu naszych Klientów. Jesteśmy dumni, że ich inwestycje w nowoczesne rozwiązania biznesowe przekładają się na mierzalne efekty finansowe.

  • System usprawnień jakościowych
    Allocate Software plc
  • Rozwój kontrolki CKEditor
    CKSource
  • Aplikacja internetowa do zarządzania CV
    Numius
  • Projektowanie i wdrożenie Hyperion Planning Cube
    Sopra Steria Group SA
  • Rozwijanie systemu do zarządzania usługami i infrastrukturą
    Klient poufny
  • Platforma w chmurze - Fineo Framework
    Adeece GmbH
  • Aplikacja internetowa do zarządzania i optymalizacji protfolio projektowego
    Hentero
  • Portal pracy
    VNU Vacature Media
  • Zaprojektowanie i wdrożenie hurtowni danych
    Solita Oy
  • Oprogramowanie wspierające pracę z klientem
    InfoVide Matrix SA
  • Wdrożenie systemu raportowego
    Optima SA
  • Dokumenty bankowe XML
    Volkswagen Bank Polska SA
  • Aplikacja wspierająca audyt ciągły
    ING Bank Śląski
  • Integracja międzynarodowego rozwiązania płatniczego
    CEL Group
  • Usprawnienie przepływu danych i raportów
    Trigon Dom Maklerski SA
  • Modyfikacja i optymalizacja hurtowni danych
    Mercedes-Benz Polska Sp. z o.o.
  • Wsparcie dla marketingu handlowego
    Sony Poland Sp. z o.o.
  • Wirtualne magazyny
    Quantum Software SA
  • Wdrożenie QlikView w firmie z branży motoryzacyjnej
    Sitech Sp. z o.o.
  • System wspomagania pracowników z działu marketingu
    Samsung Electronics Polska Sp. z o.o.
  • Opis projektu

    Rozwiązanie mobilne pozwalające na efektywne zarządzanie pracownikami zajmującymi się promocją produktów w punktach sprzedaży. Składa się z części centralnej (dostępnej poprzez dowolną przeglądarkę internetową), obsługiwanej przez pracowników biurowych w centrali. Służy do planowania i monitorowania pracy trade marketerów, kontroli bieżących oraz okresowych wyników ich pracy, zbierania danych z rynku (takich jak udział poszczególnych produktów w sprzedaży, czy też dystrybucja) i ich analizy, weryfikacji programów lojalnościowych oraz raportowania ad hoc. Druga część systemu, zainstalowana na urządzeniach mobilnych, jest obsługiwana przez pracowników terenowych i umożliwia pełną pracę online/offline wykorzystując do tego połączenie GPRS/UMTS. Poprzez tę część systemu pracownicy wprowadzają i archiwizują zbierane dane oraz informują przełożonych o aktualnym stanie rynku. 

     

    Referencje pdf-szara       Case study 

    Klient

    Samsung Electronics Polska Sp. z o.o. - producent urządzeń elektronicznych

    Kraj

    Polska

    Sektor

    Produkcja, Handel i Usługi

    Rozwiązanie

    System mobilny SFA

    Technologie

    Microsoft SQL Server 2005, SQL Replication, Internet Information Services 6.0, .NET Framework 2.0, ASP. NET 2.0, AjaxPro, Log4Net, NUnit, EntitySpaces, Infragistics Net Advantage ASP. NET, HTML 4.01, CSS 2, Prototype JS, Microsoft Mobile 5.0 SDK, ALDO. NET, Resco Controls, NLog

     

  • System wspomagania pracowników sprzedaży i trade marketingu
    Cersanit SA
  • Wdrożenie Microsoft Office SharePoint Server
    Euro-Centrum SA
  • Usprawnienie procesu raportowania oraz analiz
    CNH Industrial
  • Analiza i wdrożenie systemu Business Intelligence
    Berendsen Textile Service Sp. z o.o.
  • Opis projektu

    Rozwiązanie mobilne pozwalające na efektywne zarządzanie pracownikami zajmującymi się promocją produktów w punktach sprzedaży. Składa się z części centralnej (dostępnej poprzez dowolną przeglądarkę internetową), obsługiwanej przez pracowników biurowych w centrali. Służy do planowania i monitorowania pracy trade marketerów, kontroli bieżących oraz okresowych wyników ich pracy, zbierania danych z rynku (takich jak udział poszczególnych produktów w sprzedaży, czy też dystrybucja) i ich analizy, weryfikacji programów lojalnościowych oraz raportowania ad hoc. Druga część systemu, zainstalowana na urządzeniach mobilnych, jest obsługiwana przez pracowników terenowych i umożliwia pełną pracę online/offline wykorzystując do tego połączenie GPRS/UMTS. Poprzez tę część systemu pracownicy wprowadzają i archiwizują zbierane dane oraz informują przełożonych o aktualnym stanie rynku. 

     

    Referencje pdf-szara       Case study 

    Klient

    Samsung Electronics Polska Sp. z o.o. - producent urządzeń elektronicznych

    Kraj

    Polska

    Sektor

    Produkcja, Handel i Usługi

    Rozwiązanie

    System mobilny SFA

    Technologie

    Microsoft SQL Server 2005, SQL Replication, Internet Information Services 6.0, .NET Framework 2.0, ASP. NET 2.0, AjaxPro, Log4Net, NUnit, EntitySpaces, Infragistics Net Advantage ASP. NET, HTML 4.01, CSS 2, Prototype JS, Microsoft Mobile 5.0 SDK, ALDO. NET, Resco Controls, NLog

     

  • Wdrożenie nowej platformy raportowej
    Jeronimo Martins Dystrybucja SA
  • Wdrożenie narzędzia QlikView do analizy usterek
    GKN Driveline Polska Sp. z o.o.
  • Platforma QlikView dla składów budowlanych
    Grupa Polskie Składy Budowlane SA
  • Wdrożenie systemu MS Dynamics NAV
    Conhpol Henryk Konopka
  • Opis projektu

    Rozwiązanie mobilne pozwalające na efektywne zarządzanie pracownikami zajmującymi się promocją produktów w punktach sprzedaży. Składa się z części centralnej (dostępnej poprzez dowolną przeglądarkę internetową), obsługiwanej przez pracowników biurowych w centrali. Służy do planowania i monitorowania pracy trade marketerów, kontroli bieżących oraz okresowych wyników ich pracy, zbierania danych z rynku (takich jak udział poszczególnych produktów w sprzedaży, czy też dystrybucja) i ich analizy, weryfikacji programów lojalnościowych oraz raportowania ad hoc. Druga część systemu, zainstalowana na urządzeniach mobilnych, jest obsługiwana przez pracowników terenowych i umożliwia pełną pracę online/offline wykorzystując do tego połączenie GPRS/UMTS. Poprzez tę część systemu pracownicy wprowadzają i archiwizują zbierane dane oraz informują przełożonych o aktualnym stanie rynku. 

     

    Referencje pdf-szara       Case study 

    Klient

    Samsung Electronics Polska Sp. z o.o. - producent urządzeń elektronicznych

    Kraj

    Polska

    Sektor

    Produkcja, Handel i Usługi

    Rozwiązanie

    System mobilny SFA

    Technologie

    Microsoft SQL Server 2005, SQL Replication, Internet Information Services 6.0, .NET Framework 2.0, ASP. NET 2.0, AjaxPro, Log4Net, NUnit, EntitySpaces, Infragistics Net Advantage ASP. NET, HTML 4.01, CSS 2, Prototype JS, Microsoft Mobile 5.0 SDK, ALDO. NET, Resco Controls, NLog

     

  • Platforma telemedyczna
    4 Health Group
  • Aplikacja mobilna MinHolder
    Noidss Sp. z o.o.
  • Portal medyczny
    LUX MED Diagnostyka Sp. z o.o.
  • Witryna internetowa dla NZOS
    Śląskie Centrum Osteoporozy
  • Opis projektu

    Rozwiązanie mobilne pozwalające na efektywne zarządzanie pracownikami zajmującymi się promocją produktów w punktach sprzedaży. Składa się z części centralnej (dostępnej poprzez dowolną przeglądarkę internetową), obsługiwanej przez pracowników biurowych w centrali. Służy do planowania i monitorowania pracy trade marketerów, kontroli bieżących oraz okresowych wyników ich pracy, zbierania danych z rynku (takich jak udział poszczególnych produktów w sprzedaży, czy też dystrybucja) i ich analizy, weryfikacji programów lojalnościowych oraz raportowania ad hoc. Druga część systemu, zainstalowana na urządzeniach mobilnych, jest obsługiwana przez pracowników terenowych i umożliwia pełną pracę online/offline wykorzystując do tego połączenie GPRS/UMTS. Poprzez tę część systemu pracownicy wprowadzają i archiwizują zbierane dane oraz informują przełożonych o aktualnym stanie rynku. 

     

    Referencje pdf-szara       Case study 

    Klient

    Samsung Electronics Polska Sp. z o.o. - producent urządzeń elektronicznych

    Kraj

    Polska

    Sektor

    Produkcja, Handel i Usługi

    Rozwiązanie

    System mobilny SFA

    Technologie

    Microsoft SQL Server 2005, SQL Replication, Internet Information Services 6.0, .NET Framework 2.0, ASP. NET 2.0, AjaxPro, Log4Net, NUnit, EntitySpaces, Infragistics Net Advantage ASP. NET, HTML 4.01, CSS 2, Prototype JS, Microsoft Mobile 5.0 SDK, ALDO. NET, Resco Controls, NLog

     

  • Wdrożenie systemu ERP
    Medim Sp. z o.o.
  • Kliniczne Oprogramowanie Systemowe
    The Learning Clinic
  • Wdrożenie QlikView jako rozwiązania raportowego
    Salus International Sp. z o.o.
  • Pilotażowe wdrożenie QlikView
    ePRUF SA
  • Opis projektu

    Rozwiązanie mobilne pozwalające na efektywne zarządzanie pracownikami zajmującymi się promocją produktów w punktach sprzedaży. Składa się z części centralnej (dostępnej poprzez dowolną przeglądarkę internetową), obsługiwanej przez pracowników biurowych w centrali. Służy do planowania i monitorowania pracy trade marketerów, kontroli bieżących oraz okresowych wyników ich pracy, zbierania danych z rynku (takich jak udział poszczególnych produktów w sprzedaży, czy też dystrybucja) i ich analizy, weryfikacji programów lojalnościowych oraz raportowania ad hoc. Druga część systemu, zainstalowana na urządzeniach mobilnych, jest obsługiwana przez pracowników terenowych i umożliwia pełną pracę online/offline wykorzystując do tego połączenie GPRS/UMTS. Poprzez tę część systemu pracownicy wprowadzają i archiwizują zbierane dane oraz informują przełożonych o aktualnym stanie rynku. 

     

    Referencje pdf-szara       Case study 

    Klient

    Samsung Electronics Polska Sp. z o.o. - producent urządzeń elektronicznych

    Kraj

    Polska

    Sektor

    Produkcja, Handel i Usługi

    Rozwiązanie

    System mobilny SFA

    Technologie

    Microsoft SQL Server 2005, SQL Replication, Internet Information Services 6.0, .NET Framework 2.0, ASP. NET 2.0, AjaxPro, Log4Net, NUnit, EntitySpaces, Infragistics Net Advantage ASP. NET, HTML 4.01, CSS 2, Prototype JS, Microsoft Mobile 5.0 SDK, ALDO. NET, Resco Controls, NLog

     

  • Dedykowana aplikacja internetowa
    Klient poufny
  • Migracja raportów do kontroli jakości usług telekomunikacyjnych
    Urząd Komunikacji Elektronicznej
  • Oprogramowanie do uchwalenia budżetu i jego zmian
    Regionalna Izba Obrachunkowa w Gdańsku
  • Generator Wniosków o Płatność
    Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju
  • Opis projektu

    Rozwiązanie mobilne pozwalające na efektywne zarządzanie pracownikami zajmującymi się promocją produktów w punktach sprzedaży. Składa się z części centralnej (dostępnej poprzez dowolną przeglądarkę internetową), obsługiwanej przez pracowników biurowych w centrali. Służy do planowania i monitorowania pracy trade marketerów, kontroli bieżących oraz okresowych wyników ich pracy, zbierania danych z rynku (takich jak udział poszczególnych produktów w sprzedaży, czy też dystrybucja) i ich analizy, weryfikacji programów lojalnościowych oraz raportowania ad hoc. Druga część systemu, zainstalowana na urządzeniach mobilnych, jest obsługiwana przez pracowników terenowych i umożliwia pełną pracę online/offline wykorzystując do tego połączenie GPRS/UMTS. Poprzez tę część systemu pracownicy wprowadzają i archiwizują zbierane dane oraz informują przełożonych o aktualnym stanie rynku. 

     

    Referencje pdf-szara       Case study 

    Klient

    Samsung Electronics Polska Sp. z o.o. - producent urządzeń elektronicznych

    Kraj

    Polska

    Sektor

    Produkcja, Handel i Usługi

    Rozwiązanie

    System mobilny SFA

    Technologie

    Microsoft SQL Server 2005, SQL Replication, Internet Information Services 6.0, .NET Framework 2.0, ASP. NET 2.0, AjaxPro, Log4Net, NUnit, EntitySpaces, Infragistics Net Advantage ASP. NET, HTML 4.01, CSS 2, Prototype JS, Microsoft Mobile 5.0 SDK, ALDO. NET, Resco Controls, NLog

     

  • Implementacja modułów obsługi programów dla wybranych Funduszy Europejskich
    Centrum Projektów Polska Cyfrowa
  • Rozwój funkcjonalności portalu internetowego
    eSky.pl
  • MS Dynamics NAV dla Internetowego Centrum Podróży
    eSky.pl
  • Internetowy serwis sportowy
    RunningPerformance.pl
  • Opis projektu

    Rozwiązanie mobilne pozwalające na efektywne zarządzanie pracownikami zajmującymi się promocją produktów w punktach sprzedaży. Składa się z części centralnej (dostępnej poprzez dowolną przeglądarkę internetową), obsługiwanej przez pracowników biurowych w centrali. Służy do planowania i monitorowania pracy trade marketerów, kontroli bieżących oraz okresowych wyników ich pracy, zbierania danych z rynku (takich jak udział poszczególnych produktów w sprzedaży, czy też dystrybucja) i ich analizy, weryfikacji programów lojalnościowych oraz raportowania ad hoc. Druga część systemu, zainstalowana na urządzeniach mobilnych, jest obsługiwana przez pracowników terenowych i umożliwia pełną pracę online/offline wykorzystując do tego połączenie GPRS/UMTS. Poprzez tę część systemu pracownicy wprowadzają i archiwizują zbierane dane oraz informują przełożonych o aktualnym stanie rynku. 

     

    Referencje pdf-szara       Case study 

    Klient

    Samsung Electronics Polska Sp. z o.o. - producent urządzeń elektronicznych

    Kraj

    Polska

    Sektor

    Produkcja, Handel i Usługi

    Rozwiązanie

    System mobilny SFA

    Technologie

    Microsoft SQL Server 2005, SQL Replication, Internet Information Services 6.0, .NET Framework 2.0, ASP. NET 2.0, AjaxPro, Log4Net, NUnit, EntitySpaces, Infragistics Net Advantage ASP. NET, HTML 4.01, CSS 2, Prototype JS, Microsoft Mobile 5.0 SDK, ALDO. NET, Resco Controls, NLog

     

  • System portalowy
    Polska Organizacja Turystyczna
  • Aplikacja mobilna Silesia Marathon
    Fundacja SILESIA PRO ACTIVE
  • Wdrożenie części serwerowej dla aplikacji mobilnej Ocean
    Ocean Enterprise Europe Ltd.
  • Usprawnienie aplikacji do zarządzania reklamą
    DreamLab Onet.pl Sp. z o.o.
  • Opis projektu

    Rozwiązanie mobilne pozwalające na efektywne zarządzanie pracownikami zajmującymi się promocją produktów w punktach sprzedaży. Składa się z części centralnej (dostępnej poprzez dowolną przeglądarkę internetową), obsługiwanej przez pracowników biurowych w centrali. Służy do planowania i monitorowania pracy trade marketerów, kontroli bieżących oraz okresowych wyników ich pracy, zbierania danych z rynku (takich jak udział poszczególnych produktów w sprzedaży, czy też dystrybucja) i ich analizy, weryfikacji programów lojalnościowych oraz raportowania ad hoc. Druga część systemu, zainstalowana na urządzeniach mobilnych, jest obsługiwana przez pracowników terenowych i umożliwia pełną pracę online/offline wykorzystując do tego połączenie GPRS/UMTS. Poprzez tę część systemu pracownicy wprowadzają i archiwizują zbierane dane oraz informują przełożonych o aktualnym stanie rynku. 

     

    Referencje pdf-szara       Case study 

    Klient

    Samsung Electronics Polska Sp. z o.o. - producent urządzeń elektronicznych

    Kraj

    Polska

    Sektor

    Produkcja, Handel i Usługi

    Rozwiązanie

    System mobilny SFA

    Technologie

    Microsoft SQL Server 2005, SQL Replication, Internet Information Services 6.0, .NET Framework 2.0, ASP. NET 2.0, AjaxPro, Log4Net, NUnit, EntitySpaces, Infragistics Net Advantage ASP. NET, HTML 4.01, CSS 2, Prototype JS, Microsoft Mobile 5.0 SDK, ALDO. NET, Resco Controls, NLog

     

  • Wsparcie przy wykonaniu witryn internetowych
    Agencja Kreatywna Gong
  • Kompletny przewodnik na Tour de France
    De Persgroep
  • Olimpijska aplikacja medalowa
    De Persgroep
  • Gra Gouden 11
    De Persgroep
  • Opis projektu

    Rozwiązanie mobilne pozwalające na efektywne zarządzanie pracownikami zajmującymi się promocją produktów w punktach sprzedaży. Składa się z części centralnej (dostępnej poprzez dowolną przeglądarkę internetową), obsługiwanej przez pracowników biurowych w centrali. Służy do planowania i monitorowania pracy trade marketerów, kontroli bieżących oraz okresowych wyników ich pracy, zbierania danych z rynku (takich jak udział poszczególnych produktów w sprzedaży, czy też dystrybucja) i ich analizy, weryfikacji programów lojalnościowych oraz raportowania ad hoc. Druga część systemu, zainstalowana na urządzeniach mobilnych, jest obsługiwana przez pracowników terenowych i umożliwia pełną pracę online/offline wykorzystując do tego połączenie GPRS/UMTS. Poprzez tę część systemu pracownicy wprowadzają i archiwizują zbierane dane oraz informują przełożonych o aktualnym stanie rynku. 

     

    Referencje pdf-szara       Case study 

    Klient

    Samsung Electronics Polska Sp. z o.o. - producent urządzeń elektronicznych

    Kraj

    Polska

    Sektor

    Produkcja, Handel i Usługi

    Rozwiązanie

    System mobilny SFA

    Technologie

    Microsoft SQL Server 2005, SQL Replication, Internet Information Services 6.0, .NET Framework 2.0, ASP. NET 2.0, AjaxPro, Log4Net, NUnit, EntitySpaces, Infragistics Net Advantage ASP. NET, HTML 4.01, CSS 2, Prototype JS, Microsoft Mobile 5.0 SDK, ALDO. NET, Resco Controls, NLog

     

  • Gra online Gouden Klessiekers
    De Persgroep
  • Rozwój aplikacji dla obsługi gazet elektronicznych
    De Persgroep
  • Rozwój portali e-commerce
    De Persgroep
  • Migracja raportów
    Agora SA
  • Opis projektu

    Rozwiązanie mobilne pozwalające na efektywne zarządzanie pracownikami zajmującymi się promocją produktów w punktach sprzedaży. Składa się z części centralnej (dostępnej poprzez dowolną przeglądarkę internetową), obsługiwanej przez pracowników biurowych w centrali. Służy do planowania i monitorowania pracy trade marketerów, kontroli bieżących oraz okresowych wyników ich pracy, zbierania danych z rynku (takich jak udział poszczególnych produktów w sprzedaży, czy też dystrybucja) i ich analizy, weryfikacji programów lojalnościowych oraz raportowania ad hoc. Druga część systemu, zainstalowana na urządzeniach mobilnych, jest obsługiwana przez pracowników terenowych i umożliwia pełną pracę online/offline wykorzystując do tego połączenie GPRS/UMTS. Poprzez tę część systemu pracownicy wprowadzają i archiwizują zbierane dane oraz informują przełożonych o aktualnym stanie rynku. 

     

    Referencje pdf-szara       Case study 

    Klient

    Samsung Electronics Polska Sp. z o.o. - producent urządzeń elektronicznych

    Kraj

    Polska

    Sektor

    Produkcja, Handel i Usługi

    Rozwiązanie

    System mobilny SFA

    Technologie

    Microsoft SQL Server 2005, SQL Replication, Internet Information Services 6.0, .NET Framework 2.0, ASP. NET 2.0, AjaxPro, Log4Net, NUnit, EntitySpaces, Infragistics Net Advantage ASP. NET, HTML 4.01, CSS 2, Prototype JS, Microsoft Mobile 5.0 SDK, ALDO. NET, Resco Controls, NLog

     

  • Wdrożenie QlikView w wydawnictwie
    Społeczny Instytut Wydawniczy Znak Sp. z o.o.
  • Projekt Skywriting
    CURB MEDIA LTD
  • Wdrożenie aplikacji raportowo-analitycznej QlikView
    Skanska Property Poland Sp. z o.o
  • Aplikacja mobilna na system iOS
    Skanska Property Poland Sp. z o.o
  • Opis projektu

    Rozwiązanie mobilne pozwalające na efektywne zarządzanie pracownikami zajmującymi się promocją produktów w punktach sprzedaży. Składa się z części centralnej (dostępnej poprzez dowolną przeglądarkę internetową), obsługiwanej przez pracowników biurowych w centrali. Służy do planowania i monitorowania pracy trade marketerów, kontroli bieżących oraz okresowych wyników ich pracy, zbierania danych z rynku (takich jak udział poszczególnych produktów w sprzedaży, czy też dystrybucja) i ich analizy, weryfikacji programów lojalnościowych oraz raportowania ad hoc. Druga część systemu, zainstalowana na urządzeniach mobilnych, jest obsługiwana przez pracowników terenowych i umożliwia pełną pracę online/offline wykorzystując do tego połączenie GPRS/UMTS. Poprzez tę część systemu pracownicy wprowadzają i archiwizują zbierane dane oraz informują przełożonych o aktualnym stanie rynku. 

     

    Referencje pdf-szara       Case study 

    Klient

    Samsung Electronics Polska Sp. z o.o. - producent urządzeń elektronicznych

    Kraj

    Polska

    Sektor

    Produkcja, Handel i Usługi

    Rozwiązanie

    System mobilny SFA

    Technologie

    Microsoft SQL Server 2005, SQL Replication, Internet Information Services 6.0, .NET Framework 2.0, ASP. NET 2.0, AjaxPro, Log4Net, NUnit, EntitySpaces, Infragistics Net Advantage ASP. NET, HTML 4.01, CSS 2, Prototype JS, Microsoft Mobile 5.0 SDK, ALDO. NET, Resco Controls, NLog

     

  • Implementacja narzędzia QlikView
    Skanska Property Poland Sp. z o.o
  • Kosmetyczny sklep internetowy
    Mylene NW
  • Wdrożenie systemu i kokpitów sprzedażowych Microsoft Business Intelligence
    Ambra SA
  • Aplikacja mobilna Etixx Silesiaman Triathlon
    Holistix Sports Group
  • Opis projektu

    Rozwiązanie mobilne pozwalające na efektywne zarządzanie pracownikami zajmującymi się promocją produktów w punktach sprzedaży. Składa się z części centralnej (dostępnej poprzez dowolną przeglądarkę internetową), obsługiwanej przez pracowników biurowych w centrali. Służy do planowania i monitorowania pracy trade marketerów, kontroli bieżących oraz okresowych wyników ich pracy, zbierania danych z rynku (takich jak udział poszczególnych produktów w sprzedaży, czy też dystrybucja) i ich analizy, weryfikacji programów lojalnościowych oraz raportowania ad hoc. Druga część systemu, zainstalowana na urządzeniach mobilnych, jest obsługiwana przez pracowników terenowych i umożliwia pełną pracę online/offline wykorzystując do tego połączenie GPRS/UMTS. Poprzez tę część systemu pracownicy wprowadzają i archiwizują zbierane dane oraz informują przełożonych o aktualnym stanie rynku. 

     

    Referencje pdf-szara       Case study 

    Klient

    Samsung Electronics Polska Sp. z o.o. - producent urządzeń elektronicznych

    Kraj

    Polska

    Sektor

    Produkcja, Handel i Usługi

    Rozwiązanie

    System mobilny SFA

    Technologie

    Microsoft SQL Server 2005, SQL Replication, Internet Information Services 6.0, .NET Framework 2.0, ASP. NET 2.0, AjaxPro, Log4Net, NUnit, EntitySpaces, Infragistics Net Advantage ASP. NET, HTML 4.01, CSS 2, Prototype JS, Microsoft Mobile 5.0 SDK, ALDO. NET, Resco Controls, NLog

     

  • Wdrożenie systemu SFA - Trade Marketing System (TMS)
    Panasonic Marketing Europe GmbH
  • Analiza i wdrożenie systemu MS Dynamics NAV
    Vistula Group SA
  • Wsparcie grupy projektowej w ramach wdrożenia MS Dynamics AX
    Asseco Poland SA
  • Wsparcie wdrożenia systemu MS Dynamics AX dla spółki z branży usług specjalistycznych
    Sygnity SA
  • Opis projektu

    Rozwiązanie mobilne pozwalające na efektywne zarządzanie pracownikami zajmującymi się promocją produktów w punktach sprzedaży. Składa się z części centralnej (dostępnej poprzez dowolną przeglądarkę internetową), obsługiwanej przez pracowników biurowych w centrali. Służy do planowania i monitorowania pracy trade marketerów, kontroli bieżących oraz okresowych wyników ich pracy, zbierania danych z rynku (takich jak udział poszczególnych produktów w sprzedaży, czy też dystrybucja) i ich analizy, weryfikacji programów lojalnościowych oraz raportowania ad hoc. Druga część systemu, zainstalowana na urządzeniach mobilnych, jest obsługiwana przez pracowników terenowych i umożliwia pełną pracę online/offline wykorzystując do tego połączenie GPRS/UMTS. Poprzez tę część systemu pracownicy wprowadzają i archiwizują zbierane dane oraz informują przełożonych o aktualnym stanie rynku. 

     

    Referencje pdf-szara       Case study 

    Klient

    Samsung Electronics Polska Sp. z o.o. - producent urządzeń elektronicznych

    Kraj

    Polska

    Sektor

    Produkcja, Handel i Usługi

    Rozwiązanie

    System mobilny SFA

    Technologie

    Microsoft SQL Server 2005, SQL Replication, Internet Information Services 6.0, .NET Framework 2.0, ASP. NET 2.0, AjaxPro, Log4Net, NUnit, EntitySpaces, Infragistics Net Advantage ASP. NET, HTML 4.01, CSS 2, Prototype JS, Microsoft Mobile 5.0 SDK, ALDO. NET, Resco Controls, NLog

     

  • Wsparcie powdrożeniowe modułu systemu Microsoft Dynamics AX
    Jones Lang LaSalle
  • Moduł zapotrzebowania na zakupy w technologii Enterprise Portal
    COIG SA
  • Analiza biznesowa i wdrożenie hurtowni danych
    Squared Financial Services Limited
  • Wsparcie technologiczne we wdrażaniu narzędzia QlikView
    Acando AB
  • Opis projektu

    Rozwiązanie mobilne pozwalające na efektywne zarządzanie pracownikami zajmującymi się promocją produktów w punktach sprzedaży. Składa się z części centralnej (dostępnej poprzez dowolną przeglądarkę internetową), obsługiwanej przez pracowników biurowych w centrali. Służy do planowania i monitorowania pracy trade marketerów, kontroli bieżących oraz okresowych wyników ich pracy, zbierania danych z rynku (takich jak udział poszczególnych produktów w sprzedaży, czy też dystrybucja) i ich analizy, weryfikacji programów lojalnościowych oraz raportowania ad hoc. Druga część systemu, zainstalowana na urządzeniach mobilnych, jest obsługiwana przez pracowników terenowych i umożliwia pełną pracę online/offline wykorzystując do tego połączenie GPRS/UMTS. Poprzez tę część systemu pracownicy wprowadzają i archiwizują zbierane dane oraz informują przełożonych o aktualnym stanie rynku. 

     

    Referencje pdf-szara       Case study 

    Klient

    Samsung Electronics Polska Sp. z o.o. - producent urządzeń elektronicznych

    Kraj

    Polska

    Sektor

    Produkcja, Handel i Usługi

    Rozwiązanie

    System mobilny SFA

    Technologie

    Microsoft SQL Server 2005, SQL Replication, Internet Information Services 6.0, .NET Framework 2.0, ASP. NET 2.0, AjaxPro, Log4Net, NUnit, EntitySpaces, Infragistics Net Advantage ASP. NET, HTML 4.01, CSS 2, Prototype JS, Microsoft Mobile 5.0 SDK, ALDO. NET, Resco Controls, NLog

     

  • Usługi wsparcia informatycznego w obszarze rozwoju CMS i portali internetowych
    Klient poufny
  • Aplikacja mobilna dla serwisu Wiedza Bezużyteczna
    Hammer Media - WiedzaBezuzyteczna.pl
  • Aplikacja mobilna dla serwisu Bezlitosne.pl
    Hammer Media - Bezlitosne.pl
  • Aplikacja mobilna CareForIT
    Webformed Ltd
  • Opis projektu

    Rozwiązanie mobilne pozwalające na efektywne zarządzanie pracownikami zajmującymi się promocją produktów w punktach sprzedaży. Składa się z części centralnej (dostępnej poprzez dowolną przeglądarkę internetową), obsługiwanej przez pracowników biurowych w centrali. Służy do planowania i monitorowania pracy trade marketerów, kontroli bieżących oraz okresowych wyników ich pracy, zbierania danych z rynku (takich jak udział poszczególnych produktów w sprzedaży, czy też dystrybucja) i ich analizy, weryfikacji programów lojalnościowych oraz raportowania ad hoc. Druga część systemu, zainstalowana na urządzeniach mobilnych, jest obsługiwana przez pracowników terenowych i umożliwia pełną pracę online/offline wykorzystując do tego połączenie GPRS/UMTS. Poprzez tę część systemu pracownicy wprowadzają i archiwizują zbierane dane oraz informują przełożonych o aktualnym stanie rynku. 

     

    Referencje pdf-szara       Case study 

    Klient

    Samsung Electronics Polska Sp. z o.o. - producent urządzeń elektronicznych

    Kraj

    Polska

    Sektor

    Produkcja, Handel i Usługi

    Rozwiązanie

    System mobilny SFA

    Technologie

    Microsoft SQL Server 2005, SQL Replication, Internet Information Services 6.0, .NET Framework 2.0, ASP. NET 2.0, AjaxPro, Log4Net, NUnit, EntitySpaces, Infragistics Net Advantage ASP. NET, HTML 4.01, CSS 2, Prototype JS, Microsoft Mobile 5.0 SDK, ALDO. NET, Resco Controls, NLog

     

  • Rozwiązanie dedykowane do zarządzania platformą ubezpieczeniową
    COREtransform GmbH – IT Consulting Company
  • Usługi wdrożeniowe i utrzymaniowe w obszarze Microsoft BI
    FairPeople s.r.o.
  • Stworzenie I wdrożenie hurtowni danych
    Enfo Rongo Oy
  • Dedykowana aplikacja webowa
    Mediateket Consulting AS
  • Opis projektu

    Rozwiązanie mobilne pozwalające na efektywne zarządzanie pracownikami zajmującymi się promocją produktów w punktach sprzedaży. Składa się z części centralnej (dostępnej poprzez dowolną przeglądarkę internetową), obsługiwanej przez pracowników biurowych w centrali. Służy do planowania i monitorowania pracy trade marketerów, kontroli bieżących oraz okresowych wyników ich pracy, zbierania danych z rynku (takich jak udział poszczególnych produktów w sprzedaży, czy też dystrybucja) i ich analizy, weryfikacji programów lojalnościowych oraz raportowania ad hoc. Druga część systemu, zainstalowana na urządzeniach mobilnych, jest obsługiwana przez pracowników terenowych i umożliwia pełną pracę online/offline wykorzystując do tego połączenie GPRS/UMTS. Poprzez tę część systemu pracownicy wprowadzają i archiwizują zbierane dane oraz informują przełożonych o aktualnym stanie rynku. 

     

    Referencje pdf-szara       Case study 

    Klient

    Samsung Electronics Polska Sp. z o.o. - producent urządzeń elektronicznych

    Kraj

    Polska

    Sektor

    Produkcja, Handel i Usługi

    Rozwiązanie

    System mobilny SFA

    Technologie

    Microsoft SQL Server 2005, SQL Replication, Internet Information Services 6.0, .NET Framework 2.0, ASP. NET 2.0, AjaxPro, Log4Net, NUnit, EntitySpaces, Infragistics Net Advantage ASP. NET, HTML 4.01, CSS 2, Prototype JS, Microsoft Mobile 5.0 SDK, ALDO. NET, Resco Controls, NLog