Nasza strona wykorzystuje ciasteczka by działać jak najsprawniej. Kontynuując przeglądanie wyrażasz zgodę na korzystanie przez nas z cookies.
JCommerce - Klienci

Klienci

Bezpieczeństwo, mobilność, innowacyjność i efektywność implementowanych przez nas rozwiązań oraz wsparcie doświadczonych specjalistów JCommerce to źródła sukcesu naszych Klientów. Jesteśmy dumni, że ich inwestycje w nowoczesne rozwiązania biznesowe przekładają się na mierzalne efekty finansowe.

  • Wdrożenie platformy Qlik Sense
    Samsung Electronics Polska Sp. z o.o.
  • System usprawnień jakościowych
    Allocate Software plc
  • Rozwój kontrolki CKEditor
    CKSource
  • Aplikacja internetowa do zarządzania CV
    Numius
  • Projektowanie i wdrożenie Hyperion Planning Cube
    Sopra Steria Group SA
  • Rozwijanie systemu do zarządzania usługami i infrastrukturą
    Klient poufny
  • Platforma w chmurze - Fineo Framework
    Adeece GmbH
  • Aplikacja internetowa do zarządzania i optymalizacji protfolio projektowego
    Hentero
  • Portal pracy
    VNU Vacature Media
  • Zaprojektowanie i wdrożenie hurtowni danych
    Solita Oy
  • Oprogramowanie wspierające pracę z klientem
    InfoVide Matrix SA
  • Wdrożenie systemu raportowego
    Optima SA
  • Dokumenty bankowe XML
    Volkswagen Bank Polska SA
  • Aplikacja wspierająca audyt ciągły
    ING Bank Śląski
  • Integracja międzynarodowego rozwiązania płatniczego
    CEL Group
  • Usprawnienie przepływu danych i raportów
    Trigon Dom Maklerski SA
  • Modyfikacja i optymalizacja hurtowni danych
    Mercedes-Benz Polska Sp. z o.o.
  • Wsparcie dla marketingu handlowego
    Sony Poland Sp. z o.o.
  • Wirtualne magazyny
    Quantum Software SA
  • Wdrożenie QlikView w firmie z branży motoryzacyjnej
    Sitech Sp. z o.o.
  • System wspomagania pracowników z działu marketingu
    Samsung Electronics Polska Sp. z o.o.
  • System wspomagania pracowników sprzedaży i trade marketingu
    Cersanit SA
  • Wdrożenie Microsoft Office SharePoint Server
    Euro-Centrum SA
  • Usprawnienie procesu raportowania oraz analiz
    CNH Industrial
  • Opis projektu

    Wdrożone rozwiązanie zbudowane jest z dwóch części, z których każda posiada odmienną funkcjonalność i przeznaczona jest dla innych użytkowników. Część centralna, dostępna przez dowolną przeglądarkę internetową, dedykowana jest osobom pracującym w siedzibie firmy jako specjaliści i managerowie działów: trade marketingu, sprzedaży i analiz. Pozwala na dokładne sprawdzenie efektywności pracowników i szybkie przydzielenie zadań. Natomiast część mobilna, zainstalowana na urządzeniach mobilnych, służy do pracy w terenie i obsługiwana jest przez przedstawicieli handlowych. Udostępnia im aktualne informacje o obsługiwanych punktach sprzedaży i o tym, co muszą zrobić, żeby skuteczność ich pracy była wyższa. System wyposażony jest również w narzędzia analityczne, które umożliwiają dyrektorom regionalnym dostęp do aktualnie prowadzonych działań, podległych im pracowników terenowych, a wyższej kadrze menadżerskiej wgląd w kluczowe informacje, które są przedstawiane w formie przejrzystych raportów. 

     

    Case study 

    Klient

    Cersanit SA - producent wyposażenia łazienek

    Kraj

    Polska

    Sektor

    Produkcja, Handel i Usługi

    Kategoria

    .NET

    Technologie

    Microsoft SQL Server 2008, SQL Replication, Internet Information Services 7.0, .NET Framework 3.5, ASP.NET 3.5, AjaxPro, Log4Net, NUnit, EntitySpaces, Infragistics NetAdvantage ASP.NET, HTML 4.01, CSS 2, Prototype JS, ASP.NET Ajax, Ajax Control Toolkit, LLBLGen Pro, NLog, Microsoft Mobile 5.0 SDK, .Net Compact Framework 2.0, ADO.NET, Resco Controls

     

  • Analiza i wdrożenie systemu Business Intelligence
    Berendsen Textile Service Sp. z o.o.
  • Wdrożenie nowej platformy raportowej
    Jeronimo Martins Dystrybucja SA
  • Wdrożenie narzędzia QlikView do analizy usterek
    GKN Driveline Polska Sp. z o.o.
  • Platforma QlikView dla składów budowlanych
    Grupa Polskie Składy Budowlane SA
  • Opis projektu

    Wdrożone rozwiązanie zbudowane jest z dwóch części, z których każda posiada odmienną funkcjonalność i przeznaczona jest dla innych użytkowników. Część centralna, dostępna przez dowolną przeglądarkę internetową, dedykowana jest osobom pracującym w siedzibie firmy jako specjaliści i managerowie działów: trade marketingu, sprzedaży i analiz. Pozwala na dokładne sprawdzenie efektywności pracowników i szybkie przydzielenie zadań. Natomiast część mobilna, zainstalowana na urządzeniach mobilnych, służy do pracy w terenie i obsługiwana jest przez przedstawicieli handlowych. Udostępnia im aktualne informacje o obsługiwanych punktach sprzedaży i o tym, co muszą zrobić, żeby skuteczność ich pracy była wyższa. System wyposażony jest również w narzędzia analityczne, które umożliwiają dyrektorom regionalnym dostęp do aktualnie prowadzonych działań, podległych im pracowników terenowych, a wyższej kadrze menadżerskiej wgląd w kluczowe informacje, które są przedstawiane w formie przejrzystych raportów. 

     

    Case study 

    Klient

    Cersanit SA - producent wyposażenia łazienek

    Kraj

    Polska

    Sektor

    Produkcja, Handel i Usługi

    Kategoria

    .NET

    Technologie

    Microsoft SQL Server 2008, SQL Replication, Internet Information Services 7.0, .NET Framework 3.5, ASP.NET 3.5, AjaxPro, Log4Net, NUnit, EntitySpaces, Infragistics NetAdvantage ASP.NET, HTML 4.01, CSS 2, Prototype JS, ASP.NET Ajax, Ajax Control Toolkit, LLBLGen Pro, NLog, Microsoft Mobile 5.0 SDK, .Net Compact Framework 2.0, ADO.NET, Resco Controls

     

  • Wdrożenie systemu MS Dynamics NAV
    Conhpol Henryk Konopka
  • Platforma telemedyczna
    4 Health Group
  • Aplikacja mobilna MinHolder
    Noidss Sp. z o.o.
  • Portal medyczny
    LUX MED Diagnostyka Sp. z o.o.
  • Opis projektu

    Wdrożone rozwiązanie zbudowane jest z dwóch części, z których każda posiada odmienną funkcjonalność i przeznaczona jest dla innych użytkowników. Część centralna, dostępna przez dowolną przeglądarkę internetową, dedykowana jest osobom pracującym w siedzibie firmy jako specjaliści i managerowie działów: trade marketingu, sprzedaży i analiz. Pozwala na dokładne sprawdzenie efektywności pracowników i szybkie przydzielenie zadań. Natomiast część mobilna, zainstalowana na urządzeniach mobilnych, służy do pracy w terenie i obsługiwana jest przez przedstawicieli handlowych. Udostępnia im aktualne informacje o obsługiwanych punktach sprzedaży i o tym, co muszą zrobić, żeby skuteczność ich pracy była wyższa. System wyposażony jest również w narzędzia analityczne, które umożliwiają dyrektorom regionalnym dostęp do aktualnie prowadzonych działań, podległych im pracowników terenowych, a wyższej kadrze menadżerskiej wgląd w kluczowe informacje, które są przedstawiane w formie przejrzystych raportów. 

     

    Case study 

    Klient

    Cersanit SA - producent wyposażenia łazienek

    Kraj

    Polska

    Sektor

    Produkcja, Handel i Usługi

    Kategoria

    .NET

    Technologie

    Microsoft SQL Server 2008, SQL Replication, Internet Information Services 7.0, .NET Framework 3.5, ASP.NET 3.5, AjaxPro, Log4Net, NUnit, EntitySpaces, Infragistics NetAdvantage ASP.NET, HTML 4.01, CSS 2, Prototype JS, ASP.NET Ajax, Ajax Control Toolkit, LLBLGen Pro, NLog, Microsoft Mobile 5.0 SDK, .Net Compact Framework 2.0, ADO.NET, Resco Controls

     

  • Witryna internetowa dla NZOS
    Śląskie Centrum Osteoporozy
  • Wdrożenie systemu ERP
    Medim Sp. z o.o.
  • Kliniczne Oprogramowanie Systemowe
    The Learning Clinic
  • Wdrożenie QlikView jako rozwiązania raportowego
    Salus International Sp. z o.o.
  • Opis projektu

    Wdrożone rozwiązanie zbudowane jest z dwóch części, z których każda posiada odmienną funkcjonalność i przeznaczona jest dla innych użytkowników. Część centralna, dostępna przez dowolną przeglądarkę internetową, dedykowana jest osobom pracującym w siedzibie firmy jako specjaliści i managerowie działów: trade marketingu, sprzedaży i analiz. Pozwala na dokładne sprawdzenie efektywności pracowników i szybkie przydzielenie zadań. Natomiast część mobilna, zainstalowana na urządzeniach mobilnych, służy do pracy w terenie i obsługiwana jest przez przedstawicieli handlowych. Udostępnia im aktualne informacje o obsługiwanych punktach sprzedaży i o tym, co muszą zrobić, żeby skuteczność ich pracy była wyższa. System wyposażony jest również w narzędzia analityczne, które umożliwiają dyrektorom regionalnym dostęp do aktualnie prowadzonych działań, podległych im pracowników terenowych, a wyższej kadrze menadżerskiej wgląd w kluczowe informacje, które są przedstawiane w formie przejrzystych raportów. 

     

    Case study 

    Klient

    Cersanit SA - producent wyposażenia łazienek

    Kraj

    Polska

    Sektor

    Produkcja, Handel i Usługi

    Kategoria

    .NET

    Technologie

    Microsoft SQL Server 2008, SQL Replication, Internet Information Services 7.0, .NET Framework 3.5, ASP.NET 3.5, AjaxPro, Log4Net, NUnit, EntitySpaces, Infragistics NetAdvantage ASP.NET, HTML 4.01, CSS 2, Prototype JS, ASP.NET Ajax, Ajax Control Toolkit, LLBLGen Pro, NLog, Microsoft Mobile 5.0 SDK, .Net Compact Framework 2.0, ADO.NET, Resco Controls

     

  • Pilotażowe wdrożenie QlikView
    ePRUF SA
  • Dedykowana aplikacja internetowa
    Klient poufny
  • Migracja raportów do kontroli jakości usług telekomunikacyjnych
    Urząd Komunikacji Elektronicznej
  • Oprogramowanie do uchwalenia budżetu i jego zmian
    Regionalna Izba Obrachunkowa w Gdańsku
  • Opis projektu

    Wdrożone rozwiązanie zbudowane jest z dwóch części, z których każda posiada odmienną funkcjonalność i przeznaczona jest dla innych użytkowników. Część centralna, dostępna przez dowolną przeglądarkę internetową, dedykowana jest osobom pracującym w siedzibie firmy jako specjaliści i managerowie działów: trade marketingu, sprzedaży i analiz. Pozwala na dokładne sprawdzenie efektywności pracowników i szybkie przydzielenie zadań. Natomiast część mobilna, zainstalowana na urządzeniach mobilnych, służy do pracy w terenie i obsługiwana jest przez przedstawicieli handlowych. Udostępnia im aktualne informacje o obsługiwanych punktach sprzedaży i o tym, co muszą zrobić, żeby skuteczność ich pracy była wyższa. System wyposażony jest również w narzędzia analityczne, które umożliwiają dyrektorom regionalnym dostęp do aktualnie prowadzonych działań, podległych im pracowników terenowych, a wyższej kadrze menadżerskiej wgląd w kluczowe informacje, które są przedstawiane w formie przejrzystych raportów. 

     

    Case study 

    Klient

    Cersanit SA - producent wyposażenia łazienek

    Kraj

    Polska

    Sektor

    Produkcja, Handel i Usługi

    Kategoria

    .NET

    Technologie

    Microsoft SQL Server 2008, SQL Replication, Internet Information Services 7.0, .NET Framework 3.5, ASP.NET 3.5, AjaxPro, Log4Net, NUnit, EntitySpaces, Infragistics NetAdvantage ASP.NET, HTML 4.01, CSS 2, Prototype JS, ASP.NET Ajax, Ajax Control Toolkit, LLBLGen Pro, NLog, Microsoft Mobile 5.0 SDK, .Net Compact Framework 2.0, ADO.NET, Resco Controls

     

  • Generator Wniosków o Płatność
    Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju
  • Implementacja modułów obsługi programów dla wybranych Funduszy Europejskich
    Centrum Projektów Polska Cyfrowa
  • Rozwój funkcjonalności portalu internetowego
    eSky.pl
  • MS Dynamics NAV dla Internetowego Centrum Podróży
    eSky.pl
  • Opis projektu

    Wdrożone rozwiązanie zbudowane jest z dwóch części, z których każda posiada odmienną funkcjonalność i przeznaczona jest dla innych użytkowników. Część centralna, dostępna przez dowolną przeglądarkę internetową, dedykowana jest osobom pracującym w siedzibie firmy jako specjaliści i managerowie działów: trade marketingu, sprzedaży i analiz. Pozwala na dokładne sprawdzenie efektywności pracowników i szybkie przydzielenie zadań. Natomiast część mobilna, zainstalowana na urządzeniach mobilnych, służy do pracy w terenie i obsługiwana jest przez przedstawicieli handlowych. Udostępnia im aktualne informacje o obsługiwanych punktach sprzedaży i o tym, co muszą zrobić, żeby skuteczność ich pracy była wyższa. System wyposażony jest również w narzędzia analityczne, które umożliwiają dyrektorom regionalnym dostęp do aktualnie prowadzonych działań, podległych im pracowników terenowych, a wyższej kadrze menadżerskiej wgląd w kluczowe informacje, które są przedstawiane w formie przejrzystych raportów. 

     

    Case study 

    Klient

    Cersanit SA - producent wyposażenia łazienek

    Kraj

    Polska

    Sektor

    Produkcja, Handel i Usługi

    Kategoria

    .NET

    Technologie

    Microsoft SQL Server 2008, SQL Replication, Internet Information Services 7.0, .NET Framework 3.5, ASP.NET 3.5, AjaxPro, Log4Net, NUnit, EntitySpaces, Infragistics NetAdvantage ASP.NET, HTML 4.01, CSS 2, Prototype JS, ASP.NET Ajax, Ajax Control Toolkit, LLBLGen Pro, NLog, Microsoft Mobile 5.0 SDK, .Net Compact Framework 2.0, ADO.NET, Resco Controls

     

  • Internetowy serwis sportowy
    RunningPerformance.pl
  • System portalowy
    Polska Organizacja Turystyczna
  • Aplikacja mobilna Silesia Marathon
    Fundacja SILESIA PRO ACTIVE
  • Wdrożenie części serwerowej dla aplikacji mobilnej Ocean
    Ocean Enterprise Europe Ltd.
  • Opis projektu

    Wdrożone rozwiązanie zbudowane jest z dwóch części, z których każda posiada odmienną funkcjonalność i przeznaczona jest dla innych użytkowników. Część centralna, dostępna przez dowolną przeglądarkę internetową, dedykowana jest osobom pracującym w siedzibie firmy jako specjaliści i managerowie działów: trade marketingu, sprzedaży i analiz. Pozwala na dokładne sprawdzenie efektywności pracowników i szybkie przydzielenie zadań. Natomiast część mobilna, zainstalowana na urządzeniach mobilnych, służy do pracy w terenie i obsługiwana jest przez przedstawicieli handlowych. Udostępnia im aktualne informacje o obsługiwanych punktach sprzedaży i o tym, co muszą zrobić, żeby skuteczność ich pracy była wyższa. System wyposażony jest również w narzędzia analityczne, które umożliwiają dyrektorom regionalnym dostęp do aktualnie prowadzonych działań, podległych im pracowników terenowych, a wyższej kadrze menadżerskiej wgląd w kluczowe informacje, które są przedstawiane w formie przejrzystych raportów. 

     

    Case study 

    Klient

    Cersanit SA - producent wyposażenia łazienek

    Kraj

    Polska

    Sektor

    Produkcja, Handel i Usługi

    Kategoria

    .NET

    Technologie

    Microsoft SQL Server 2008, SQL Replication, Internet Information Services 7.0, .NET Framework 3.5, ASP.NET 3.5, AjaxPro, Log4Net, NUnit, EntitySpaces, Infragistics NetAdvantage ASP.NET, HTML 4.01, CSS 2, Prototype JS, ASP.NET Ajax, Ajax Control Toolkit, LLBLGen Pro, NLog, Microsoft Mobile 5.0 SDK, .Net Compact Framework 2.0, ADO.NET, Resco Controls

     

  • Usprawnienie aplikacji do zarządzania reklamą
    DreamLab Onet.pl Sp. z o.o.
  • Wsparcie przy wykonaniu witryn internetowych
    Agencja Kreatywna Gong
  • Kompletny przewodnik na Tour de France
    De Persgroep
  • Olimpijska aplikacja medalowa
    De Persgroep
  • Opis projektu

    Wdrożone rozwiązanie zbudowane jest z dwóch części, z których każda posiada odmienną funkcjonalność i przeznaczona jest dla innych użytkowników. Część centralna, dostępna przez dowolną przeglądarkę internetową, dedykowana jest osobom pracującym w siedzibie firmy jako specjaliści i managerowie działów: trade marketingu, sprzedaży i analiz. Pozwala na dokładne sprawdzenie efektywności pracowników i szybkie przydzielenie zadań. Natomiast część mobilna, zainstalowana na urządzeniach mobilnych, służy do pracy w terenie i obsługiwana jest przez przedstawicieli handlowych. Udostępnia im aktualne informacje o obsługiwanych punktach sprzedaży i o tym, co muszą zrobić, żeby skuteczność ich pracy była wyższa. System wyposażony jest również w narzędzia analityczne, które umożliwiają dyrektorom regionalnym dostęp do aktualnie prowadzonych działań, podległych im pracowników terenowych, a wyższej kadrze menadżerskiej wgląd w kluczowe informacje, które są przedstawiane w formie przejrzystych raportów. 

     

    Case study 

    Klient

    Cersanit SA - producent wyposażenia łazienek

    Kraj

    Polska

    Sektor

    Produkcja, Handel i Usługi

    Kategoria

    .NET

    Technologie

    Microsoft SQL Server 2008, SQL Replication, Internet Information Services 7.0, .NET Framework 3.5, ASP.NET 3.5, AjaxPro, Log4Net, NUnit, EntitySpaces, Infragistics NetAdvantage ASP.NET, HTML 4.01, CSS 2, Prototype JS, ASP.NET Ajax, Ajax Control Toolkit, LLBLGen Pro, NLog, Microsoft Mobile 5.0 SDK, .Net Compact Framework 2.0, ADO.NET, Resco Controls

     

  • Gra Gouden 11
    De Persgroep
  • Gra online Gouden Klessiekers
    De Persgroep
  • Rozwój aplikacji dla obsługi gazet elektronicznych
    De Persgroep
  • Rozwój portali e-commerce
    De Persgroep
  • Opis projektu

    Wdrożone rozwiązanie zbudowane jest z dwóch części, z których każda posiada odmienną funkcjonalność i przeznaczona jest dla innych użytkowników. Część centralna, dostępna przez dowolną przeglądarkę internetową, dedykowana jest osobom pracującym w siedzibie firmy jako specjaliści i managerowie działów: trade marketingu, sprzedaży i analiz. Pozwala na dokładne sprawdzenie efektywności pracowników i szybkie przydzielenie zadań. Natomiast część mobilna, zainstalowana na urządzeniach mobilnych, służy do pracy w terenie i obsługiwana jest przez przedstawicieli handlowych. Udostępnia im aktualne informacje o obsługiwanych punktach sprzedaży i o tym, co muszą zrobić, żeby skuteczność ich pracy była wyższa. System wyposażony jest również w narzędzia analityczne, które umożliwiają dyrektorom regionalnym dostęp do aktualnie prowadzonych działań, podległych im pracowników terenowych, a wyższej kadrze menadżerskiej wgląd w kluczowe informacje, które są przedstawiane w formie przejrzystych raportów. 

     

    Case study 

    Klient

    Cersanit SA - producent wyposażenia łazienek

    Kraj

    Polska

    Sektor

    Produkcja, Handel i Usługi

    Kategoria

    .NET

    Technologie

    Microsoft SQL Server 2008, SQL Replication, Internet Information Services 7.0, .NET Framework 3.5, ASP.NET 3.5, AjaxPro, Log4Net, NUnit, EntitySpaces, Infragistics NetAdvantage ASP.NET, HTML 4.01, CSS 2, Prototype JS, ASP.NET Ajax, Ajax Control Toolkit, LLBLGen Pro, NLog, Microsoft Mobile 5.0 SDK, .Net Compact Framework 2.0, ADO.NET, Resco Controls

     

  • Migracja raportów
    Agora SA
  • Wdrożenie QlikView w wydawnictwie
    Społeczny Instytut Wydawniczy Znak Sp. z o.o.
  • Projekt Skywriting
    CURB MEDIA LTD
  • Wdrożenie aplikacji raportowo-analitycznej QlikView
    Skanska Property Poland Sp. z o.o
  • Opis projektu

    Wdrożone rozwiązanie zbudowane jest z dwóch części, z których każda posiada odmienną funkcjonalność i przeznaczona jest dla innych użytkowników. Część centralna, dostępna przez dowolną przeglądarkę internetową, dedykowana jest osobom pracującym w siedzibie firmy jako specjaliści i managerowie działów: trade marketingu, sprzedaży i analiz. Pozwala na dokładne sprawdzenie efektywności pracowników i szybkie przydzielenie zadań. Natomiast część mobilna, zainstalowana na urządzeniach mobilnych, służy do pracy w terenie i obsługiwana jest przez przedstawicieli handlowych. Udostępnia im aktualne informacje o obsługiwanych punktach sprzedaży i o tym, co muszą zrobić, żeby skuteczność ich pracy była wyższa. System wyposażony jest również w narzędzia analityczne, które umożliwiają dyrektorom regionalnym dostęp do aktualnie prowadzonych działań, podległych im pracowników terenowych, a wyższej kadrze menadżerskiej wgląd w kluczowe informacje, które są przedstawiane w formie przejrzystych raportów. 

     

    Case study 

    Klient

    Cersanit SA - producent wyposażenia łazienek

    Kraj

    Polska

    Sektor

    Produkcja, Handel i Usługi

    Kategoria

    .NET

    Technologie

    Microsoft SQL Server 2008, SQL Replication, Internet Information Services 7.0, .NET Framework 3.5, ASP.NET 3.5, AjaxPro, Log4Net, NUnit, EntitySpaces, Infragistics NetAdvantage ASP.NET, HTML 4.01, CSS 2, Prototype JS, ASP.NET Ajax, Ajax Control Toolkit, LLBLGen Pro, NLog, Microsoft Mobile 5.0 SDK, .Net Compact Framework 2.0, ADO.NET, Resco Controls

     

  • Aplikacja mobilna na system iOS
    Skanska Property Poland Sp. z o.o
  • Implementacja narzędzia QlikView
    Skanska Property Poland Sp. z o.o
  • Kosmetyczny sklep internetowy
    Mylene NW
  • Wdrożenie systemu i kokpitów sprzedażowych Microsoft Business Intelligence
    Ambra SA
  • Opis projektu

    Wdrożone rozwiązanie zbudowane jest z dwóch części, z których każda posiada odmienną funkcjonalność i przeznaczona jest dla innych użytkowników. Część centralna, dostępna przez dowolną przeglądarkę internetową, dedykowana jest osobom pracującym w siedzibie firmy jako specjaliści i managerowie działów: trade marketingu, sprzedaży i analiz. Pozwala na dokładne sprawdzenie efektywności pracowników i szybkie przydzielenie zadań. Natomiast część mobilna, zainstalowana na urządzeniach mobilnych, służy do pracy w terenie i obsługiwana jest przez przedstawicieli handlowych. Udostępnia im aktualne informacje o obsługiwanych punktach sprzedaży i o tym, co muszą zrobić, żeby skuteczność ich pracy była wyższa. System wyposażony jest również w narzędzia analityczne, które umożliwiają dyrektorom regionalnym dostęp do aktualnie prowadzonych działań, podległych im pracowników terenowych, a wyższej kadrze menadżerskiej wgląd w kluczowe informacje, które są przedstawiane w formie przejrzystych raportów. 

     

    Case study 

    Klient

    Cersanit SA - producent wyposażenia łazienek

    Kraj

    Polska

    Sektor

    Produkcja, Handel i Usługi

    Kategoria

    .NET

    Technologie

    Microsoft SQL Server 2008, SQL Replication, Internet Information Services 7.0, .NET Framework 3.5, ASP.NET 3.5, AjaxPro, Log4Net, NUnit, EntitySpaces, Infragistics NetAdvantage ASP.NET, HTML 4.01, CSS 2, Prototype JS, ASP.NET Ajax, Ajax Control Toolkit, LLBLGen Pro, NLog, Microsoft Mobile 5.0 SDK, .Net Compact Framework 2.0, ADO.NET, Resco Controls

     

  • Aplikacja mobilna Etixx Silesiaman Triathlon
    Holistix Sports Group
  • Wdrożenie systemu SFA - Trade Marketing System (TMS)
    Panasonic Marketing Europe GmbH
  • Analiza i wdrożenie systemu MS Dynamics NAV
    Vistula Group SA
  • Wsparcie grupy projektowej w ramach wdrożenia MS Dynamics AX
    Asseco Poland SA
  • Opis projektu

    Wdrożone rozwiązanie zbudowane jest z dwóch części, z których każda posiada odmienną funkcjonalność i przeznaczona jest dla innych użytkowników. Część centralna, dostępna przez dowolną przeglądarkę internetową, dedykowana jest osobom pracującym w siedzibie firmy jako specjaliści i managerowie działów: trade marketingu, sprzedaży i analiz. Pozwala na dokładne sprawdzenie efektywności pracowników i szybkie przydzielenie zadań. Natomiast część mobilna, zainstalowana na urządzeniach mobilnych, służy do pracy w terenie i obsługiwana jest przez przedstawicieli handlowych. Udostępnia im aktualne informacje o obsługiwanych punktach sprzedaży i o tym, co muszą zrobić, żeby skuteczność ich pracy była wyższa. System wyposażony jest również w narzędzia analityczne, które umożliwiają dyrektorom regionalnym dostęp do aktualnie prowadzonych działań, podległych im pracowników terenowych, a wyższej kadrze menadżerskiej wgląd w kluczowe informacje, które są przedstawiane w formie przejrzystych raportów. 

     

    Case study 

    Klient

    Cersanit SA - producent wyposażenia łazienek

    Kraj

    Polska

    Sektor

    Produkcja, Handel i Usługi

    Kategoria

    .NET

    Technologie

    Microsoft SQL Server 2008, SQL Replication, Internet Information Services 7.0, .NET Framework 3.5, ASP.NET 3.5, AjaxPro, Log4Net, NUnit, EntitySpaces, Infragistics NetAdvantage ASP.NET, HTML 4.01, CSS 2, Prototype JS, ASP.NET Ajax, Ajax Control Toolkit, LLBLGen Pro, NLog, Microsoft Mobile 5.0 SDK, .Net Compact Framework 2.0, ADO.NET, Resco Controls

     

  • Wsparcie wdrożenia systemu MS Dynamics AX dla spółki z branży usług specjalistycznych
    Sygnity SA
  • Wsparcie powdrożeniowe modułu systemu Microsoft Dynamics AX
    Jones Lang LaSalle
  • Moduł zapotrzebowania na zakupy w technologii Enterprise Portal
    COIG SA
  • Analiza biznesowa i wdrożenie hurtowni danych
    Squared Financial Services Limited
  • Opis projektu

    Wdrożone rozwiązanie zbudowane jest z dwóch części, z których każda posiada odmienną funkcjonalność i przeznaczona jest dla innych użytkowników. Część centralna, dostępna przez dowolną przeglądarkę internetową, dedykowana jest osobom pracującym w siedzibie firmy jako specjaliści i managerowie działów: trade marketingu, sprzedaży i analiz. Pozwala na dokładne sprawdzenie efektywności pracowników i szybkie przydzielenie zadań. Natomiast część mobilna, zainstalowana na urządzeniach mobilnych, służy do pracy w terenie i obsługiwana jest przez przedstawicieli handlowych. Udostępnia im aktualne informacje o obsługiwanych punktach sprzedaży i o tym, co muszą zrobić, żeby skuteczność ich pracy była wyższa. System wyposażony jest również w narzędzia analityczne, które umożliwiają dyrektorom regionalnym dostęp do aktualnie prowadzonych działań, podległych im pracowników terenowych, a wyższej kadrze menadżerskiej wgląd w kluczowe informacje, które są przedstawiane w formie przejrzystych raportów. 

     

    Case study 

    Klient

    Cersanit SA - producent wyposażenia łazienek

    Kraj

    Polska

    Sektor

    Produkcja, Handel i Usługi

    Kategoria

    .NET

    Technologie

    Microsoft SQL Server 2008, SQL Replication, Internet Information Services 7.0, .NET Framework 3.5, ASP.NET 3.5, AjaxPro, Log4Net, NUnit, EntitySpaces, Infragistics NetAdvantage ASP.NET, HTML 4.01, CSS 2, Prototype JS, ASP.NET Ajax, Ajax Control Toolkit, LLBLGen Pro, NLog, Microsoft Mobile 5.0 SDK, .Net Compact Framework 2.0, ADO.NET, Resco Controls

     

  • Wsparcie technologiczne we wdrażaniu narzędzia QlikView
    Acando AB
  • Usługi wsparcia informatycznego w obszarze rozwoju CMS i portali internetowych
    Klient poufny
  • Aplikacja mobilna dla serwisu Wiedza Bezużyteczna
    Hammer Media - WiedzaBezuzyteczna.pl
  • Aplikacja mobilna dla serwisu Bezlitosne.pl
    Hammer Media - Bezlitosne.pl
  • Opis projektu

    Wdrożone rozwiązanie zbudowane jest z dwóch części, z których każda posiada odmienną funkcjonalność i przeznaczona jest dla innych użytkowników. Część centralna, dostępna przez dowolną przeglądarkę internetową, dedykowana jest osobom pracującym w siedzibie firmy jako specjaliści i managerowie działów: trade marketingu, sprzedaży i analiz. Pozwala na dokładne sprawdzenie efektywności pracowników i szybkie przydzielenie zadań. Natomiast część mobilna, zainstalowana na urządzeniach mobilnych, służy do pracy w terenie i obsługiwana jest przez przedstawicieli handlowych. Udostępnia im aktualne informacje o obsługiwanych punktach sprzedaży i o tym, co muszą zrobić, żeby skuteczność ich pracy była wyższa. System wyposażony jest również w narzędzia analityczne, które umożliwiają dyrektorom regionalnym dostęp do aktualnie prowadzonych działań, podległych im pracowników terenowych, a wyższej kadrze menadżerskiej wgląd w kluczowe informacje, które są przedstawiane w formie przejrzystych raportów. 

     

    Case study 

    Klient

    Cersanit SA - producent wyposażenia łazienek

    Kraj

    Polska

    Sektor

    Produkcja, Handel i Usługi

    Kategoria

    .NET

    Technologie

    Microsoft SQL Server 2008, SQL Replication, Internet Information Services 7.0, .NET Framework 3.5, ASP.NET 3.5, AjaxPro, Log4Net, NUnit, EntitySpaces, Infragistics NetAdvantage ASP.NET, HTML 4.01, CSS 2, Prototype JS, ASP.NET Ajax, Ajax Control Toolkit, LLBLGen Pro, NLog, Microsoft Mobile 5.0 SDK, .Net Compact Framework 2.0, ADO.NET, Resco Controls

     

  • Aplikacja mobilna CareForIT
    Webformed Ltd
  • Rozwiązanie dedykowane do zarządzania platformą ubezpieczeniową
    COREtransform GmbH – IT Consulting Company
  • Usługi wdrożeniowe i utrzymaniowe w obszarze Microsoft BI
    FairPeople s.r.o.
  • Stworzenie I wdrożenie hurtowni danych
    Enfo Rongo Oy
  • Opis projektu

    Wdrożone rozwiązanie zbudowane jest z dwóch części, z których każda posiada odmienną funkcjonalność i przeznaczona jest dla innych użytkowników. Część centralna, dostępna przez dowolną przeglądarkę internetową, dedykowana jest osobom pracującym w siedzibie firmy jako specjaliści i managerowie działów: trade marketingu, sprzedaży i analiz. Pozwala na dokładne sprawdzenie efektywności pracowników i szybkie przydzielenie zadań. Natomiast część mobilna, zainstalowana na urządzeniach mobilnych, służy do pracy w terenie i obsługiwana jest przez przedstawicieli handlowych. Udostępnia im aktualne informacje o obsługiwanych punktach sprzedaży i o tym, co muszą zrobić, żeby skuteczność ich pracy była wyższa. System wyposażony jest również w narzędzia analityczne, które umożliwiają dyrektorom regionalnym dostęp do aktualnie prowadzonych działań, podległych im pracowników terenowych, a wyższej kadrze menadżerskiej wgląd w kluczowe informacje, które są przedstawiane w formie przejrzystych raportów. 

     

    Case study 

    Klient

    Cersanit SA - producent wyposażenia łazienek

    Kraj

    Polska

    Sektor

    Produkcja, Handel i Usługi

    Kategoria

    .NET

    Technologie

    Microsoft SQL Server 2008, SQL Replication, Internet Information Services 7.0, .NET Framework 3.5, ASP.NET 3.5, AjaxPro, Log4Net, NUnit, EntitySpaces, Infragistics NetAdvantage ASP.NET, HTML 4.01, CSS 2, Prototype JS, ASP.NET Ajax, Ajax Control Toolkit, LLBLGen Pro, NLog, Microsoft Mobile 5.0 SDK, .Net Compact Framework 2.0, ADO.NET, Resco Controls

     

  • Dedykowana aplikacja webowa
    Mediateket Consulting AS

Od 12 lat wspieramy rozwój biznesu naszych partnerów, dzięki wiedzy, talentom i kompetencjom naszych specjalistów