Microsoft Dynamic NAV – funkcjonalność systemu w obszarze Serwis

Webinaria | 14.10.2016

Data nagrania: 09.11.2016

Sprawne i rzetelne zarządzanie serwisem w firmie to często nie lada wyzwanie. Wszelkie niedociągnięcia w tym zakresie mogą skutkować bardzo poważnymi konsekwencjami – z utratą zaufania klientów, a nawet rezygnacją z usług, włącznie. 

Jak prowadzić rejestr umów i zleceń serwisowych? Jak dopilnować terminów, jak zapanować nad zasobami, zapasami, cenami usług serwisowych?
Z systemem Microsoft Dynamic NAV 2016 Serwis może być wizytówką firmy.

W trakcie webinaru zaprezentowane zostały następujące zagadnienia:

– parametryzacja obszaru Serwis
– przedmioty serwisu
– zlecenia serwisowe i ich obsługa
– zarządzanie cenami usług serwisowych
– obsługa umów serwisowych
– raporty


Prowadzący

Mariusz Żyga, JCommerce

Specjalizuje się w projektach wdrożeniowych systemu Microsoft Dynamics NAV. Od wielu lat związany bezpośrednio z systemami klasy ERP. Posiada doświadczenie w implementacji i kastomizacji systemu u klientów.


Chcesz zobaczyć całość? Zaloguj się lub zarejestruj! / Zapomniałeś hasła?

lub