Analityka biznesowa w przedsiębiorstwie - następne kroki

Webinaria | 06.10.2016

Data nagrania: 06.10.2016

Podczas swojego poprzedniego webinaru Grzegorz Stolecki zaprezentował, jak z pomocą Excel'a szybko przygotować model analityczny, a także raporty i wizualizację danych. Dzięki dodatkom z rodziny Power BI może to robić każdy użytkownik. Ale co dalej?

Wyniki te należy udostępnić innym użytkownikom, pozwolić im na samodzielne wykorzystanie modeli i ich własnych danych, w samodzielnie przygotowanych przez nich analizach. Ważna też będzie weryfikacja modelu pod kątem jakości oraz zgodności ze standardami. Nie wolno również zapomnieć o bezpieczeństwie danych.

W trakcie webinaru zaprezentowany został m.in. SharePoint, a więc naturalne uzupełnienie Excel'a, które pozwoli zapanować nad zwiększającą się ilością danych i analiz. Prelegent pokazał najważniejsze funkcjonalności oraz powiedział, ile to wszystko kosztuje.

Zagadnienia omówione podczas webinaru:
- Co można zrobić samodzielnie u siebie - krótkie przypomnienie (Excel, Power BI, Reporting Services).
- Mały kroczek w piekiełko - najważniejsze problemy samodzielnego użytkownika.
- Krok pierwszy - zarządzanie dokumentami.
- Krok drugi - współdzielenie efektów pracy.
- Krok trzeci - bezpieczeństwo informacji.
- Krok czwarty - standard i ład korporacyjny.


Prowadzący

Grzegorz Stolecki, JCommerce

Ekspert w dziedzinie Business Intelligence posiadający 20 lat doświadczeń jako architekt, developer i trener. Obecnie zajmuje się projektowaniem specjalizowanych rozwiązań analityczno-raportowych dla dużych i średnich przedsiębiorstw. Pracuje również nad aplikacjami controllingowymi służącymi do planowania finansowego oraz budżetowania. Obecnie współpracuje jako konsultant z firmą JCommerce. Jest jednym z liderów Polskiej Grupy Użytkowników SQL Server (PLSSUG).


Chcesz zobaczyć całość? Zaloguj się lub zarejestruj! / Zapomniałeś hasła?

lub